23 November 2012

asdfghjkl

Assalamualaikum and annyeong guise ._.
Mood aku harini memang gila banggang nak mampus. Aku sakit hati dengan kpop haters kat Malaysia ni dia langsung tak tunjuk respect kat Vixx and Nu'est. Aku memang takleh tahan dengan perangai diorang. Kalau ya pun benci kpop, jangan ah sampai baling selipar and sampah atas stage tu. Tolonglah fikir maruah negara jugak. Sampai masuk forum allkpop. Eh bukan namanya bengong ke tu? Eh serious aku tak faham dengan perangai sesetengah Malaysians ni. Aku bangun pagi tadi bukak twitter then nampak hashtag #MalaysiaSaySorryToVixxAndNuest. Okaylah kan kitorang kpopers nak minta maaf dengan sikap korang yang tah apa-apa tu. Malu lah weh. Please be mature sikit. Aku yang form one ni takdelah kurang hajar macam korang -.-' Sakit hatii.

Ada jugak kot yang cakap hashtag tu bodoh. Lah yang korang pi baling selipar and sampah tu tak bodoh ke weh T^T Ya Allah. Patutlah SM taknak buat konsert kat Malaysia. Hmm, aku pun sanggup kalau diorang tak datang Malaysia sebab aku takut benda ni jadi balik. Kpopers dah letih kena bash weh -.- Yang bash kitorang tu pulak fans yang luar dari Malaysia. Diorang kalau bash ni memang terer wei, jangan main. Mood aku memang takdak harini. Mood aku dah ruined by all of the haters. Aku dah penat dah baca semua tweet yang kutuk kpop. Btw, tadi terbaca dia cakap kitorang kpopers yang pakai twitcon bias kitorang ni bajet Korean. Eh puhlease ah weh. Satu jeh nak cakap, korang kalau korang tak pernah pun tahu apa itu kpop apa itu kpopers. Tolong jangan judge, korang tak tahu apa-apa. Ppyong ~.~

  
 

No comments:

Post a Comment