07 December 2012

;AAA;


Assalamualaikum and annyeong guise (y)
Aku abru lepas tengok video kat atas tu oemji weh oemji ;-; Ahhh hotnya diorang. Comel je Luhan masa buat 'fighting' tu. Lay pun, Chen, Chanyeol, Suho pun comel, Kyungsoo pun lagi comel, eh semua comel lah ;-; Alamak alapak aku dah cair ;-; Duh ;AAA; Part last, Baekhyun ;AAA; Wae ;AAA; My qtpie. Oh Sehun pun comel gak, uhuk smexy je ;AAA; Masa Taemin buat spin tu lol. Banyak kali dia punya spin tu. Hahaha mesti tengah frust sebab Key dengan Minho. Pastu masa dekat backstage tu, sunbae diorang uhuk ;-; I mean suju. Donghae: 'Exo and Shinee, fighting!' omg how sweet :3 Lepas tu siapa entah yang cakap camni 'we cant watch your performance for being ready for our stage, sorry' Suho: *bow* asdfghjklz alapakk ;-; Pehal pehal ni pehal pehal omg asdfghjkl. 

Lepas ni ada world date with Shinee, disebabkan aku dah terlepas episod 1 so, harini aku akan pastikan aku dapat tengok okay ok kay k ;-; Kesian aku en? ;-; Aku nak tengok Key je sebenarnya, yelah Key kan bias aku awww <3 Sarang sarang. Madu aku Amalin ;-; Semalam Asmaa' call aku angkat and dia terus tutup k wth lu Asmaa'. Masa tu den duk tengah baca fanfic sebenarnya bukan dah tidur. Den tidur pukul 12 lebih semalam hew hew :3 Eh bila world date with shinee nak start ni lahai -.-' Oh oh btw, tadi aku baru lepas buat puding trifle. Okay memang senang pun nak buat benda tu ,_, Aku tengok yang kawan aku bawa kat sekolah haritu nampak macam susah. Tapi bila buat, eh senanglah pulak. K stop kat sinilah, ppyong~

"Wo ai ni mei" Wo ai ni too ge :3 Aww sweet :*

No comments:

Post a Comment