Showing posts with label bias. Show all posts
Showing posts with label bias. Show all posts

18 December 2012

no title


Assalamualaikum and annyeong guise t__t
Aku dah hampir lupa yang aku ada blog. Serious semalam memang aku taknak update sebab aku malas ;_; Tapi harini lepas asmaa' mention pasal blog baru aku teringat oh blog, dah tak update selama dua hari. Actually aku tak tidur pun tadi, aku just tenung syiling fikir pasal non kpoppers yang macam selalu je nak cari gaduh dengan kpoppers. Cari gaduh dengan aku pun ada beberapa orang ni ;-; Hahah macam bodoh je kot kita takde pulak judge diorang, hah kau minat sapa ke apa k. Semalam aku jumpa asmaa' and amalin, best  woo. Tengok video dalam phone amalin, diorang sambil tanya aku tu siapa yang ni siapa. Yang bibir sexy tu siap lol xD Lepas tu aku and asmaa' ada twitter lagi satu. And aku sedaya upaya dah nak sorok identiti twitter tu, tapi nampak macam tak jadi wth -.-

Aku sebenarnya malas nak update blog. Takde idea, blank je. Aish tadi asmaa' bagi gambar key dengan amber diorang tengah bersweet-sweet dalam gambar tu. Weh apakah la asmaa' ni aduh buat aku jealous. Mentang-mentanglah tao tu belum curang lagi dengan hang puih. Tapikan aku takleh benci amber sebab aku suka dia :3 Wooowowowowo. Lepas tu semalam pasal tangtang dengan lay. Tangtang ni fan lay dari 2004 kalau aku tak silap asdkjaslkdjdlskfs. Haeming pulak luhan punya fans, beibei pulak kris punya. Serious dengki gila dengan diorang. Tapi kalau jadi macam diorang mesti ramai haters ;AAA; Aku taknak ah centu. Tapi diorang serious untung gila babun, ramai haters maknanya ramai penghasad dengki kan? Aku pun tergolong kah? Okay calendar exo harga RM95. Ada yang nak beli. Klah ppyong.

01 December 2012

byun baekhyun



Sehari suntuk duduk replay dua video tu lmao. Hahaha aku tak ingat pun yang aku ada homework ._. k ppyong.

21 November 2012

new look ppl

Assalamualaikum and annyeong guise (n________n)
Acano dengan new look aku? Okay ke tidak? Aku sebenarnya tak tahu nak edit macam mana lagi. Tapi disebabkan lepas sampai terengganu ni aku tak tahu nak buat apa, so edit blog la. Sampai sini terus on laptop sambung dengan wifi then edit blog luls. Yup, aku kena duduk kat terengganu lagi dalam beberapa hari sebab mama and abah aku ada benda yang nak kena selesaikan kat sini. Duh masalah rumah kat sinilah. For your information, mama aku ada buat rumah kat sini. Kitorang pindah 2 tahun akan datang lagi kot. Tapi masalahnya aku taknak tinggalkan sekolah aku ni. Mama aku cakap kalau nak stay sekolah tu, duduk asrama. Helll noooooooo ah weh T^T Takpe benda tu lambat lagi.

Semalam aku tengok exo-m dalam interview yahoo tu gila Chen ._. Perlu ke hang jadi cute macam tu, aku takut je nanti aku akan tinggalkan my Baekhyun dengan Luhan tu. Oh please ah Chen. Tapi Chen ni en, dia suka troll orang. Walaupun aku tak faham apa pun yang dia cakap, tapi aku tetap ada tumblr. Diorang siap translate lagi kot. Ehhhh, bertambah sayanglah aku kat tumblr ni <333 Serious kalau tumblr aku kena hack ke apa, aku akan nangis ;_; Lmao macam budak jeh. Yelah dalam tumblr aku tukan dah beriban aku reblog nanti kalau kena hack, haa korang ingat tak letih ke reblog apa semua tu hah? Lol k. Aku buat post ni sambil dengar lagu b1a4 - what do you want to do. Eh please ah, lagu tu best okay -.- Aku suka part ni "I can love you everyday oneul mwo hallaeyo, hamkke yeonghwa bollaeyo naman ttarawayo woo hoo."


HunHan attack, yahhhhhhhhh asdfghjkl gila dua orang ni kan? Aku tapau kan baru tahu, diorang comel gila bebeh ah weh ._. Oh puhleaseeeeeee. Aku rasa aku dah terpesong daripada tajuk yang sebenar ni -.-' Aku admit aku lupa apa tajuk kita sebenarnya ._. Haaa, new look k serious new look ni nampak macam girlish eh? Okay apa, aku kan perempuan tak kan nak skin macam lelaki kan? Even lelaki pun dah ada yang buat theme warna pink, lagi teruk daripada aku. K pfft -.-' Jangan terasa ya wahai adik-adik, abang-abang yang handsome semuanya. Muahh *flying kiss* Lol apakah yang aku sedang lakukan ini. Astagfirullahalazim, ya Allah sedarkanlah hambaMu ini. Amin ya rabal alamin.

Eh aku tak ingat nak mention yang semalam birthday aku. Puahaha aku sengaja je buat private facebook punya, tak nak bagi orang post apa-apa kat wall aku ._. Seriously aku nak facebook aku suci je, dahlah facebook aku tu timeline bila ramai yang post apa-apa jadi macam serabutlah. Korang tak nampak ke? So, diorang pun wishlah dekat massage je. Naik letih jugak aku nak balas thank you tu :3 Tapi aku hargai lah orang yang wish kat aku tu :] Hadiah aku apa? Aku tak minat apa-apa pun cuma mak aku ajak pergi makan pizza je. Macam bebudak ah pulak minta hadiah, aku taknak minta apa-apa dari mama or ayah aku sebab aku rasa macam aku dah banyak dah menyusahkan diorang :')

Haha, okay this skin ni aku ambik skin lama yang aku pakai dulu then, godek-godek sikit. Mujurlah code tu belum hilang lagi. Kalau tak mampuih la aku. Kekeringan idea. Oh ya, aku terlupa nak letak credit section kat sidebar tu. Adoi malasnya. Jap lagi aku letak ah. Masa untuk bergelut dengan kod lagi hewhew. Sedihnya aku dengarr -.-' Malam tadi duk mengacau Ainssa dekat ask.fm dia. Guna bahasa rempit kot aku. Best ah usik dia kat situ. Akhir-akhir sekali dia yang dapat teka siapa aku lol. Macam mana dia boleh tahu eh? Haaa, baru je nak main sorok-sorok. K wth -.-' Aku ni serious, budak lagi ke? Hahahaha, sampai kat sini je kot post untuk kali ni. K annyeong :3

01 November 2012

Uh? Hehehehe

Assalamualaikum and annyeong guise *u*
Yeah le me is backkkkkkkk! Wohoooooooo. *krik* *krik* *krik* Yeah, yeah saya faham k? K le me telah mungkir janji. Haritu aku janji dengan korang aku nak hiatus sampai exam habis kan? Tapi ni exam belum pun start, aku dah update. K aku mengaku kalau dalam bab-bab online ni memang aku tak kan dapat tunaikan janji aku k. Serious aku cakap ;_; Aku dah macam addicted dengan online ni. But keh fine, mak aku marah sebab asyik dok terperap dalam bilik. Homework and soalan-soalan pbs semua aku tinggal. Ahahaha *duckface* For you infomation, jadual exam aku dah tukar. Aku bukan exam 30 Oktober, but 4 November. 3 days remaining k?

And kyaaaaaaaaaaaaaaaaaa, our duizhang's birthday dah nak dekat dalam 5 hari lagi. And me yeah 19 hari lagi. Pfttt. And, guess what? 26 hari lagi untuk our exo k rapper, Chanyeol. Teen top's rapper, Ljoe 22 hari lagi, and yeah, Teen top's leader, Cap 3 hari lagi omg omg omg omg omg. Imma excited to the max. Oh my ada lagi ke kpop yang birthday dia bulan November? Ugh, tell me who is s/he. Come onnn bebehh. Ahaaa, lupa sorang, Changjoo! Teen top's maknae, 15 hari lagi! Aaaaaaaaaaaaaaaaa, ramainyaaaaaaaaaaaaaa :o Dasyat-dasyat, *geleng kepala* Btw, Luhan buat aku jatuh cinta dengan dia more more more more and more! Don't stop okay my dear lulu oppar. Muahahahahahaha.



Oh yaaa, for exam minggu depan aku kena exam dekat dalam kelas form 3. Oh geez -.- Diorang marah kitorang tak bertempat ah weh -.- Jangan ah centu, kitorang rasa, rasa hormat kitorang pada akak-akak semua dah makin berkurangan bila akak buat macam tu. Serious kak -.- Satu lagi kak, apa yang akak tak puas hati dengan kitorang kak? Siap cakap aku kau dengan adik-adik ni? Sorrylah kalau kitorang ada buat silap dengan akak semua, tapi kurang ajar sangat ke kitorang ni? So pleaselah, kitorang nak berdamai dengan akak-akak semua. Stop semua benda tu okay? Tolonglah kitorang tak benci akak-akak semua, kitorang sayang akak-akak semua. So? Hmph. K aku ter'emo' kat sini sobontar yoo.

Kelas form 3 tu dekat tingkat 4 k -.- Boleh mampus aku kalau tiap-tiap hari dok panjat tangga. Oh ya tumbleh aka tumblr. K aku suka menatang benda tu k. Ahaha, aku dah reblog lebih lapan ratus post kat sana. Dah semestinya post tu berkait dengan kpop. So, kepada yang tak suka kpop, jangan buka k? Nanti tak pepasal marah kat aku. Sheesh -.- Korang dah tengok mv Ice Cream - Hyuna? Sekarang ni aku macam dah tak berapa suka dekat Hyuna. Mianhae unnie ;-; Sebab aku rasa dia macam terover terlalu seksi. But, semua fans Hyuna, jangan marah aku eh? That's just my own opinion about Hyuna je :DD Chill k dear? Aku rasa sampai sini je kot aku boleh update. K annyeong.

21 September 2012

jeongmal mianhae

Assalamualaikum and annyeong guise T^T
Sorry sebab tak update blog ni. Dah nak dekat sebulan jugak aku tak update blog ni. Semuanya disebabkan PBS! Dear PBS why you exist? I hate you so much. 99 liner semua benci kat kau tahu tak PBS?! Menyeksakan dan mendera jiwa raga pelajar 99 liner je kau ni ;_; PBS pulak selalu je buat mengejut. Kalau cikgu tu bagi tengok buku takpe, ni yang tak bagi tengok buku? Acano? Haaaa nasib nasib ;_; Kalau aku lah kan, aku prefer PMR daripada PBS. 

Oh ya, harini birthday Chen oppar! Saengil chukha hamnida, saengil chukha hamnida, saranghae Chen oppar. Saengil chukha hamnida. Kim Jongdae aka Chen oppa ni salah satu bias aku jugak tau. Actually, dalam EXO, aku minat semua tahu tak? Tiada yang terkecuali. But yang paling aku sayang, mestilah Baekhyun. Muah sejuta kali, you ;~; Chen buat mulut itik, comel ileww weyh ._. Aku lebih suka mulut itik Chen daripada budak dapat mc 5 hari tu. K lmao.

  

Bagi tepukan dekat aku sebab semalam followers kat tumblr aku dah naik! Sekarang ni followers aku dah 10 orang! Tepuk tangan *clap clap* Hoho. Apa? Aku tahulah followers korang dah ratus-ratusan kan? Siapalah aku bila nak dibandingkan dengan korang semua. Tsk tsk tsk /flips everythings/ Haha, aku bersyukur weh dapat 10 orang followers tu bukan senang, aku tunggu berbulan-bulan tahu tak? Lama tu, berbulan-bulan ;o; Le freaking weird me.

Dua minggu lepas, kak Heliza Helmi yang mata bulat-bulat tu datang shooting sekolah aku! Dia comel gila weh. Dia shooting kat sekolah aku dalam 3 hari je. Dia shooting untuk novel Warkah Cinta Berbau Syurga. Heroin dia ialah Imam Muda Nasrul ke Nazrul. Entah, aku tak ingat. Ramai jugaklah yang dapat masuk tv. Aku tak termasuk. Aku malu. Sejak bila aku pandai malu ni? Wkakaka. Ramai lagi sebenarnya artis yang datang, tapi aku tak ingat nama. Kak Heliza Helmi jadi pengawas tau.

Panjang jugak post kali ni kan? Aku pun dah naik letih dah nak menaip ni. Sekejap lagi mungkin aku akan berhenti menaip. Oh btw, aku dah mula suka kat Teen Top ah weh. Apa nama budak tu Changjo, Chunji , Cap, Neil, Ricky dan Ljoe. Btw, harijadi Ljoe, tiga hari selepas harijadi aku. Wkakaka, patutlah Ljoe pendek. Bulan 11 jugak rupanya. Sorry Ljoe, sebab cakap hang pendek. Aku lagi pendek le bro ;_; Beginilah nasib orang-orang yang pendek ;_; Em, birthday Changjo empat hari sebelum aku. Haha, akau rasa macam nak berhenti kat sini dulu. Annyeong.

21 August 2012

lmao

Assalamualaikum and annyeong guise T.T
Tajuk post harini macam nak kena bagi pelempang yang comel je kan? ;_; Tajuk post dah macam meraban, mesti isi dia lagi meraban. So, sebelum korang baca post ni baik korang berhenti kat sini jelah. Takut nanti korang jadi tak tentu hala bila baca post ni ;_; Lmao. Actually aku tak tahu nak buat apa kat rumah ni. Sunyi jeh ;_; Dahlah aku belum breakfast lagi ni. Lapar aku tak tertahan dah ni ;_; Pagi tadi aku just makan biskut raya je. Nama dia biskut dahlia aka semperit tu. Alah tak kan tak kenal kot?

Biskut tu aku tempah dengan cikgu sekolah rendah aku dulu. Biskut tu boleh buat aku kenyang sehingga menjilat ibu jari kaki lembu tahu tak? Eh aku mana ada lembu. Lol. Takdenya sampai menijilat ibu jari kaki lembu, menjilat ibu jari aku je ;_; Tapi seriously, biskut tu sedap weh. Dah nak habis satu bekas aku makan sensorang. Hoho. Kalau aku lapar, macam tulah jadinya. Tadi aku baru lepas download lagu History, Two moons dan What is love. Semuanya EXO-K. EXO-M aku nak download lepas ni.


Lepas tu aku pergi buka tumblr. Then, terjumpa pulak gambar Baekhyun aku yang terlebih comel kat dashboard. Aku pun apa lagi, save gambar tu then, masukkan dalam phone aku and set as wallpaper. Warna baju dia dengan phone aku dah matching so aku letak jelah. Ya, phone aku warna pink ;_; Aku pun tak tahu sebab apa aku beli phone warna pink ni. Dulu lepas UPSR aku ni bebudak lagi. So, aku pilih jelah warna pink sebab warna yang lain macam biru gelap aku tak berapa minat ;_;

Stop pasal phone, aku nak berterima kasih sangat dekat USB aku tu. Eh silap, USB ayah aku. Kalau takde benda tu, tak adalah gambar husband aku kat wallpaper tu ;_; Dulu ayah aku tak bagi aku guna USB dia tahu tak? Masa tu aku desperate sangat nak kan benda alah tu sampai merayu-rayu dekat ayah. Then, ayah aku serabut, so dia bagi je lah kat aku. Lmao. Takdelah sampai merayu-rayu pun sebenarnya. Just macam mintak je. Lagipun, erm entahlah. Lol k. Apa-apa pun thankseu abah!

Panjang jugak post aku kali ini kan? Tak sangka pulak ;_; Fyi, aku ada satu lagi account twitter. Aku tak tahu kenapa aku buat account tu. Tapi account tu aku masih rahsiakan kepada umum, sebab yelah aku nak cari ketenangan kat situ. Boleh kan? Aku bukannya selalu bertweet kat sana. Aku masih lagi sayang dekat account twitter aku yang pertama tu. Okeylah korang, aku dah letih sebenarnya menaip ni. Dahlah post ni tak ada pun isi-isi yang penting. Buat letih korang yang membaca je. Huh. Annyeong.