Showing posts with label kbye. Show all posts
Showing posts with label kbye. Show all posts

21 December 2012

little luhan

 
 

Assalamualaikum and annyeong guise ._.v
Wah wah pehal makcik tu sentuh-sentuh luhan ._. Kyaaaa untungkah makcik ni ;AAA; Aku suka tengok reaksi luhan lol. Comel je kot ahahahahahaha >< Laki aku memang poeber comel okay ;AAA; Lapan hari lagi nak sekolah then, aku dah tak boleh tidur lewat -.- Sakit hati, wae aku nak cuti lama lagi. But bila aku cuti, aku nak pergi sekolah bila dah sekolah nak cuti balik ._. Aduhai. Straight A's pmr kat sekolah aku seramai 97 orang for batch 97'. Tahun lepas 96 for batch 96'. Tahun depan pmr yang terakhir /nangis sebab tak sempat ambik pmr/ Buka sekolah nanti cikgu terus bagi kertas pbs. Nak je kot aku campak kertas-kertas tu dalam tong-tong sampah yang berdekatan lmao. Banyak gila aku reblog gambar dekat tumblr harini ._.v Btw, tadi aku baru lepas baca post kak Nana pasal t-finite tu. Sungyeol memang obvious lol ._. 

Semalam aku search gambar ulzzang budak kecik yang comel ni nama dia ye ziyu :3 Lahaii, aku cari dia sebab ada yang cakap muka dia macam luhan lol. Betul ke? Aku try tengok semalam adalah jugak iras-iras xD Tetiba je aku cakap dia anak aku lol. Delu betul :p SNSD punya photos teaser comelkan ._. Aku jealous ah /tetiba/ Yoona comel ._. But ahhh tak jadi ah nak cakap ._. Asmaa' dah berapa hari tak buat post ._. Aku selang sehari baru update. Nampak tak kemalasan aku disitu? Banyak gila kot gambar tao dekat dashboard aku ni, tapi aku tak reblog sebab gambar tu tak beredit. Nanti kalau diorang dah edit aku reblog la hewhew. Nak suruh aku edit sendiri? Lambat lagi nak oii. Aku fed up dah dalam edit gambar ni ._. Tahun depan kalau ada interview pengambilan briged aku taktahu nak pergi or tak ._. Okay post ni boring so abaikan. Okay ppyong.

 
Key omg ._.