24 March 2011

Hujan


Assalamualaikum ,

Hmm sampai bila la hujan nak turun  Tapi mak aku cakap hujan tu rahmat daripada Allah S.W.T. so, kita tak boleh mempertikaikan tentang benda tu nanti tak pasal-pasal kita dapat dosa free . Sebenarnya , aku sedih la ade orang cakap kat aku "Pencuri". Tapi, takpe aku redha je . Aku taknak marah-marah kat orang . Walaupun hati aku ni macam berkecai-kecai sebab ade orang tuduh camtu . Kalau korang nak tahu pun aku taknak bagitahu sapa budak tu  . Biarlah aku je yang tahu  . Sekarang ini aku duk berdua dengan adik aku . Mak dengan adik aku dua orang lagi pergi rumah jiran . Hari ini adalah hari yang palinng bosan . Kerja sekolah berlambak nak mapus Sebenarnya aku tulis entry ni dalam keadaan mengantuk . Okeylah aku pun dah penat menaip ni . Tata




No comments:

Post a Comment