23 September 2011

Tak Sabar .

blue, cookie monster, elmo, everyone, jatimpark, red

Asalamualaikum , korang tahu atau tidak tentang maksud tak sabar yang ada di post title ? Saya tidak sabar untuk :

-Nak dapat result .
-Nak pergi lawatan .
-Nak dapat readers yang ramai . [Tu pun kalau followers meningkat , saya dapatlah ramai readers ]

Saya nak tahu sangat result UPSR , tapi ianya lambat lagi . Saya jugak nak pergi lawatan dengan segera kerana saya dapat lihat yang Perak dan Pulai Pinang sedang melambai-lambai mengajak saya ke sana . Saya nak dapat readers yang ramai dan bukan followers yang ramai . Saya tidak tergila-gila akan followers tapi saya tergila-gila dengan readers ! 
Written by ,
Nurin Hannani

1 comment:

  1. As-sobru minal Iman..Readers..hehe
    Insyallah 5A results!

    ReplyDelete