02 February 2011

Contest Serasi Bersama !






 Gambar yg saya pertaruhkan







Ari ni saya nk join Contest Serasi Bersama yg dianjurkan oleh Si Budak Cute Fana !

Syarat2 nya  !

1 . Berstatus warganegara Malaysia
=Saya berstatus warganegara Malaysia

2 . Mesti ada belog ! Kalau tak da , no contest for you , aa !
=Saya adew belog !


3 . Follow Blog FaNa
=Dah follow

 
4 . Buat satu entry dengan tajuk kontest ni lar . Amik banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog FaNa atau link entry kontest ni .
=Ok 

 
5 . Oke , lepastu , FaNa nk , kt dlm entry tu , ade banner kontest ni , gamba korg dngn , BFF , Boyfriend , Family , Luvly Teacher and the others people that you love ! .
=Ok !


6 . Dah siap buat syarat2 diatas ? Tag 3 org blogger / lebihhh !
=Dah ! Tag untuk :

*Afifah
*Ikha
*Ikhwani 
 
7 . Dah siap tulis entry , korg COPY kan link enty korg tu , and PASTE ke comment box kontest ni . Jgan paste kt shoutbox ! Nnti tak prasan lak . :) 

=Ok

8. Tarikh tutup kontest belom diberitahu , :) (Sbb ni la aku suroh korg FOLLOW)

=Ok . Siap !

  

No comments:

Post a Comment