04 February 2011

Hidup Saya Tak Sempurna Kalau Awk Tak Lengkapinyaa !



  • Mesti
  • Ok
  • Ade
  • Dah follow
  • Ok
  • Ok
  • Tag untuk FaNa
  • = Kenangan manis ngan dia berlaku pada tahun lepas/2010..Semasa hari akhir persekolahan bagi tahun 2010 , memang sedih nk berpisah ngun dia tapi kesedihan tu hilang selepas saya ambil gambar ngan dia , bersalaman ngun dia berpeluk ! Memang kami pernah ambil gambar sebelum ni , tapi xlah segembira tu ! Hmm~ harap2 leh jumpe dia lagi .. Nk peluk dia ketat2 xnk lepas pun ! Kenangan manis saya yg satu lagi ialah semasa saya pergi berkhemah .. Dia pengakap saya pun pengakap ! Kamii memg serasi un ? HEHE ! Xsangka saya leh duk tepi khemah dia ! Best ! Kami buat sandwiches best ! Tapi xmenang pon ! Tapi xpe dpt gak pujian dari chigu2 Haha ! Manyak betul kenangan manis saya ngun dia , tapi saya dah penat nk menaip ..So, sampai sini je la.
  • Tag untk : Wani , Afifah , Ikha
  • Ok 

No comments:

Post a Comment