22 April 2011

Header !


Assalamaulaikum peeps ,
Mesti korang terkejut tengok header aku kan Korang ingat minima templates ja boleh buat header macam tu Tak lah templates designer boleh jugak Nak tahu tak macam mana aku buat Tengok tutor aja . Nanti kalau korang suruh aku buat tuto aku akan buat . Header aku dah macam orang lain dah . Tak berwarna, dah transparent .

Wani , comel atau tidak header saya . Hehe , tak cantik pun . Wani , blog awak dah cantik Tapi blog saya tak cantikcantik Tak apa , saya dah usaha kankan Wani , kalau ada benda yang cacat kat blog saya ni kan , awak tegur eh . Saya tak nak pelawat (macam la ada orang tegok saya ni blog saya) ini tak suka . Korang pun cakapcakap la kat aku  .

Sebelum aku lupa , aku nak cakap kat korang , blog aku dah nak tukar blockquote tu . Aku tak nak makeover sangat . Sebab aku rasa flash blockquote  yang aku ada ini tak menarik la .  Sekarang aku dah tukar , nak tengok Nah .

Aku sayang followers aku

Tapi tak jadilah . HAHA

5 comments:

  1. cute apa awk punya blog....blog sy xcntk okey...mcm srebuk ja sy tengok nya..!!header awk cute dr sy...huhuh...

    ReplyDelete