22 April 2011

Rilek Malaysia ?

Love

Assalamualaikum ,
Tadi pergi blogwalking jumpa satu post yang agak menarik . So, aku nak kongsi la dengan korang apa post yang menarik sangat tu . Korang kena buat benda ni cepatcepat tau .

Semua orang dah tahu kita ada Twitter , Facebook , Freindster dan macam-macam lagi la . So , hari ini aku nak memperkenalkan satu laman social iaitu Rilek . Laman ni ada iras-iras Facebook tahu tak . Nak tengok . Ni buktinya .


Ini Facebook . Memang la korang kenal Facebook kan . Tapi korang kenal ke Rilek Jom kita kenali macam mana Rilek ini.


Ni dia Rilek .. Dah kenal Kalau korang dah kenal cepatcepat pergi sign up . Kalau nak tahu apa link dia , baca entry ni sampai habis . Okay korang aku nak cakapcakap sikit dengan korang ni . Background ini aku ambil dari photobucket . Tolong jangan tanya dengan aku lagi boleh tak Nanti aku cakapcakap dengan korang baru tahu .

Berbalik kepada tajuk asal ya . Aku dah sing up dah Rilek ni . Dalam dia tu macam Facebook ja . Tapi Facebook lagi best . Korang nak link dia ea Click sini . Aku dah bagi link ini korang terus pergi dan sign up la Rilek tu . Aku dah letih menaip dah ni . Tak pernah entry aku panjang berjela macam ni . Penat~


No comments:

Post a Comment