29 June 2011

♥Errr.. Header Tuu

Photobucket
Tumblr_lnichypnm31qcfupoo1_400_large

Mesti korang gelak kat aku sebab header ku macam tu ? Gelaklah banyak-banyak aku tak kesah sebab lepas ni aku nak tukar header tu . Aku tukar width blog , so jadilah mcam tu . Aku tak buat-buat header lagi ni sebab aku guna laptop . Software dan font-font yang comel/cantik/cute kat dalam komputer .

Aku bukannya ape, aku tak pandai nak download font yang comel/cantik/cute kat dalam lappy ni . Dah berapa kali aku buat tapi tak jadi jugak . \mengarut gaban/ . Kalau font yang ada dalam lappy ni ade font cheri je . Haha .

Btw , nanti hari Sabtu ni sekolah ada buat Larian 1 Malaysia . \semua sekolah dimalaysia bukan sekolah aku je/ . Esok (Khamis) nak buat latihan . Jauh gila . Tapi aku suka sangat aktiviti macam ni . Memang terbaikkk la . Hahah

P/s: Bulan 7 nak pergi sparing and berkhemah . ♥ 

No comments:

Post a Comment