20 September 2011

Lawatan Ke Langkawi .

asian, autumn, camera, fall, girl, leaves

Assalamualaikum , saya berasa sangat gembira kerana guru-guru di sekolah saya semuanya baik hati . Mereka akan mengadakan lawatan sambil belajar untuk murid-murid tahun enam di sekolah saya . Lawatan tersebut akan diadakan pada 19/10-22/10 . Kosnya adalah sebanyak RM 300 .00 .

Saya juga amat bersyukur kerana mempunyi ibu bapa yang amat menyayangi dan memahami saya . Mereka telah membenarkan saya turut serta dengan lawatan tersebut . Tetapi ianya bersyarat . Syratnya ialah saya perlu menjaga diri semasa berada di Langkawi .

Saya berharap ramai rakan-rakan saya akan turut serta ke lawatan tersebut kerana tahun ini adalah tahun terakhir  kami di sekolah rendah . Sebaiknya kami perlu menghabiskan masa bersama kerana kita tidak tahu apabila ke sekalah menengah , kita akan bertemu lagi atau sebaliknya .

Written by ,
Nurin Hannani

7 comments:

  1. Alahai,Nurin..Syoknye..Tapi saye yang tak syoknye..saye tak leh gi.Mak ayah saye pegi wat haji.Takde kat umah..Lagipun saye dah janjikan benda lain yang berkos RM 300.00 jugak..(grading)..HAve fun there!

    ReplyDelete
  2. Sekolah saya pun ada buat lawatan ke Langkawi tapi sekolah saya buat lawatan tu pada 23/10-26/10 ^^
    Kira sekolah kite nak dekat same la kan ;]

    ReplyDelete
  3. have fun there ! my school pulak nak adakan lawatan ke cameron highland. pastu tukar, ke rembau. :( bila semua tak setuju, cikgu kata, kita ke cameron, pastu buat camping kat taman negara, haha..

    ReplyDelete
  4. awk seronokla bleh g brcuti di Langkawi.....
    sy ni x leh g pon sbb umi sy x bg...sedihnyerr....
    huhuhu.....

    ReplyDelete
  5. senorok die leh gi langkawi...ohohho...

    ReplyDelete
  6. silap2..seronok..bkn senorok..heheeh

    ReplyDelete
  7. Wah!! huhu~! Aku jugak yang tak bleh pegi!! Seronoknye korang!

    ReplyDelete