17 September 2011

New Look .

166356_171096919598560_170836716291247_331179_4490548_n_large

Assalamualaikum peeps , hari ini saya tukar design blog . Saya tukar sebab saya boring asyik-asyik pink . Okay tak warna Grey ni ? Adakan ia terlampau gelap ? Kalau terlampau gelap cakap ek . Saya buat blog warna Grey sebab ramai yang pakai warna ni . Saya pun nak join la buat blog warna ni .

Banyak yang saya ubah , underline saya pun dah lain nak tengok ? Try korang hoverkan cursor korang kat sini . Dia bertukar warna, right ? Kalau ada masa saya buat tutorial . Jangan masuk-masuk buka page source saya . Saya tak suka . Kalau nak tahu , mintak je dengan saya jangan main buka page source .

Try korang hoverkan cuesor korang ke post title saya . Dia bertukar warna, right ? Kalau nak tutorial just minta dengan saya . Saya tak marah pun . Tapi kalau saya sibuk saya tak buatlah . Dulu saya suka sangat buat tutorial , tapi sekarang saya rasa macam malas nak buat tutorial .

Kalau blog ni cacat ke apa ke , tolong beritahu saya . Saya akan ikthiar untuk membaiki apa yang cacat kat blog ni . Saya nak readers saya semua tenang apabila korang tengah baca entry-entry saya yang best ni . *Tak best pon sebenarnya* . Saya harap awkenjoy baca post saya kali ni .

P/s : Esok dah sekolah . Malaslah nak pergi sekolah .


5 comments:

  1. Walau ape pun belog mu kelihatan,ia tetap dihati.Sabar fren..skola ttp skola..

    ReplyDelete
  2. Tetap di hati , waduh-waduh . Hahah sememangnya sekolah tetap sekolah :D

    ReplyDelete
  3. dah cantik dah,makin cute lagi adalah :)

    ReplyDelete