14 October 2011

Delete =='

accessory, cute, girl, necklace, owl

Assalamualaikum , dah lama saya tak updates blog . Rindu kat korang act , saya online tapi tak post . Saya tak post sebab saya rasa malas sangat , mengedit blog je rajin . Hehe . Btw , macam mana dengan new look ni ? Okey tak ? Haritu pakai blogskin tak sampai dua minggu and then saya tukar ke washed denim balik . Ya   ya , saya sedang merapu , berbalik ke tajuk asal .

Okay saya bukannya delete blog but delete tutorial . Act , saya dah malas nak buat tutorial dah . Sebab dah ramai dah yang buat tutorial . Tengok sekarang ni dah ramai blogger buat tutorial . Newbie pun dah buat tutorial , ya saya masih newbie tapi dah tak ada tutorial . Kalau saya blogwalking ke blog orang , mesti ada tutorial . 

Dah ramai orang buat blog kan ? Design pun lebih kurang je . Try lah buat design sendiri , orang pakai welcome note , semua nak pakai welcome note . Boringlah macam tu . Apa tak boringnya , bila buka blog orang tu , design dia sama dengan orang ni . Grrrr .

P/s : Wowww , Someone has copy my blog design ! . I'am very proud !
The Screamer ,
Nurin Hannani 

No comments:

Post a Comment