25 October 2011

I Miss You .

 
Assalamuaaikum , entry ni untuk bestie yang saya paling sayang . Saya rasa dia tak tahu yang dia bestie yang saya paling saya sayang . Dia perempuan okayy . Walaupun persahabatan kami baru je nak bermula , dia dah macam nak tinggalkan saya . Shooo weird . Tapi saya masih cuba nak dekatkan diri dengan dia . Saya rasa macam dah takda peluang nak dekat dengan dia .                                                                                                    

Dia ni budak comel ,  ramai yang suka dia . Dia orang famous kat sekolah . Saya tahu saya tak layak kawan dengan awak .  Saya tak famous macam awak , saya tak comel macam awak and saya tahu saya tak sama tinggi dengan awak . Memang secara realitinya saya ketot . Walaupun awak tak nak buat saya sebagai bestie awak , takpe saya redha .

Saya rindu awak yang dulu ! Yang suka gurau dengan saya . Kita sama-sama pergi kacau budak darjah 5 . Awak selalu ada kat sisi saya masa kat sekolah . Saya rindu masa kita buat semua tu . Tapi sekarang semuanya dah berubah . SAYA HARAP AWAK BACA ENTRY NI .

No comments:

Post a Comment