18 February 2012

Esok? Wuwuwu bestnya!

cameras, canon, girls

Assalamualaikum readers, followers and haters.
Dah lama tak post kat blog. Actually, saya selalu bukak blog tapi tak tahu nak post apa. Buka blog pastu edit situ, sana dan sini and then tekan button sign out. Me tak post apa-apa pun disebabkan kekeringan idea. Dan satu sebab lagi homework setinggi gunung everest. Oh yes, apa maksud title tu? 'Esok? Wuwuwu bestnya!' macam happy sangat je bunyinya.

Esok hari Ahad dan kalau kat Kelantan semuanya dah start sekolah. Sememangnya saya bukan happy untuk ke sekolah, tapi happy sebab Astro nak datang ke my school! Astro datang ke sekolah saya sebab nak buat pengembaraan untuk 'Sekolahku Hebat'. Masa pengetua tengah berucap tu semuanya menjerit. Kecuali saya, yeah saya tak teruja, cuma happy je. Maklumlah terlalu teruja. 

Actually saya taklah teruja sangat. Tapi bagi menghapuskan habuk kat blog saya ni, saya buatlah post pasal ni. Tadi, saya pergi ke blog Asmaa' baca post dia yang ini. OMO! Panjang gila, letih eden yang membaca. Tapi, sekolah Imtiaz memang best kot. Dari post Asmaa' tu saya boleh bayangkan macam mana sekolah tu. Saya dah kekeringan idea nak menaip. Assalamualaikum.

I miss my friend!

No comments:

Post a Comment