03 March 2012

H I A T U S.

alternative, camera, canon, cute, girl

Assalamualaikum  readers, followers and haters. 
Long time no see kan? Dah 2 minggu tak buat post. Lama tu. Nak buat macam mana, saya sibuk dengan sekolah. Esok nak exam lagilah. Exam 4 hari. Harap-harap soalan-soalan exam tak berapa susah. Yang paling saya takut bila nak exam subject Math. Srsly, saya tak berapa faham dengan Math ni.

Oh ya, tentang Astro Ceria datang sekolah saya hari tu, memang best sangat. Artis yang mengecara rancangan Sekolahku Hebat tu ialah Azrul Raja Lawak ke berapa saya tak tahu. And yes,  how about this cute skin. I made it by myselft. Please don't copy. Haha, eceh nak speaking. 

Act, saya ada buat dua skin but, skin yang satu lagi belum 100% siap, so pakai yang ni je la. Saya dah tak ada apa-apa nak type. Saya minta korang tolong doakan saya supaya dapat jawab exam esok pagi dengan baik. Insya-Allah.

class, exam, school, smart, study

3 comments:

  1. amin :D lepas exam boleh lah happy sikit . hikhik .

    ReplyDelete
  2. Dear Nurin , bestnye ! Good luck EXAM! selamat meletup ! Tebaboo!

    ReplyDelete