09 March 2012

Hi i'm back!

Tumblr_m0j4olcbxh1roj9ioo1_500_large

Assalamualaikum readers, followers and haters.
Apa khabar korang semua? Sihat? Saya alhamdulillah sihat. Leganya bila dah habis exam ni kan? Tenang je rasa jiwa dan raga. Otak tak perlu fikir, buku boleh ditinggalkan dan yang paling best lappy pun sentiasa disisi. Exam haritu memang sangat susah, eh I mean serdehana. Yang paling senang dalam 9 subjek tu adalah subjek Bahasa Inggeris. Dan yang paling susah adalah Bahasa Arab.

How about you? Dapat jawab exam tak? Cikgu saya cakap, if first exam ni dapat B tak pe,  nanti kalau second exam cikgu nak straight As. Straight As mean 9As? Oh my goat, mampu ke saya nak peroleh 9As? Nampaknya kena belajar bersungguh-sungguh la ni. Mesti kena tinggal lappy, blog, facebook dan juga twitter!? Tak dapat bayangkan macam mana nak tinggalkan semua tu.

Skin ni ok ke idok? Saya tukar skin lagi. Sebab apa? Sebab saya rasa skin sebelum ni simple mimple sangat. Warna pink sentiasa menjadi pilihan. Sekarang saya nak berjinak-jinak dengan twitter. Korang followlah saya, kalau tak nak follow just mention @NurinHnn. Dan saya baru sedar yang twitter ni better than facebook. Sampai kat sini je post untuk kali ni. Bye, assalamualaikum.
Ada orang rampas my Yoseob la. Ksedih -,-

No comments:

Post a Comment