31 March 2012

Random.


Assalamualaikum dan hai semua *waves*
So korang apa khabar? Saya alhamdulillah sihat. Dah lama saya tak updates blog ni kan? Sorry guys, jadual sekolah padat sangat, so tak boleh nak online lama-lama. Sebab tulah tak boleh nak updates. Setiap hari Isnin dan Rabu kena balik pukul 5:30 petang. Penatlah camni ~.~

Saya dapat on Twitter je, tu pun online guna phone. Dengar cerita, kat sekolah saya nak buat Kem Banat Solehah. Urghh! Stressnya saya. Lupakan pasal sekolah. And yeah, fyi hari Khamis haritu, sekolah rendah saya iaitu SK Mentuan ada buat PIBG. Pastu ada penyampaian hadiah untuk pelajar cemerlang.

Saya, Dinie, Ameerah, Fatini dan ramai lagi pergi kecuali Asmaa'. Rindu Asmaa' gila-gila! Why dia tak datang? Sebab, dia sekolah kat Imtiaz Kemaman, jauh tu. Kalau dia datang mesti best and nak tahu tak dia adalah tokoh pelajar 2011! Woahaa! Ok saya bangga jadi kawan dia.

And then, haritu saya exam rite? Ye saya tak puas hati dengan result saya. 5A 3B 1C. Saya tak nak C tu *tendang C jauh-jauh*. Tapi syukurlah, tak ada yang gagal. Alhamdulillah. Nanti exam akan datang, saya akan usaha lagi. Nak tahu tak apa yang saya dapat A, B dan C? Nah tengok ni:
  1. A - BI, BM, GEO, BA, SEJ
  2. B - KH,  PAI , MT
  3. C - SN
Setakat ini je post kali ni. Saya dah tak nak meraban. Okbai assalamualaikum. Btw, followlah twitter saya @NurinHnn. Kalau tak nak follow just mentions ok?

No comments:

Post a Comment