15 October 2012

HIATUS FOREVER


Assalamualaikum and annyeong guise. Abaikan ok title entry ni -.- Actually aku nak cakap, aku tak boleh nak update entry dalam masa terdekat ni sebab aku dah nak exam. pft. Exam nak susun kelas. Lagipun exam ni soalan objektif je. So, mungkin senang je lah. Exam aku mula 31 Oct. So maybe aku tak boleh nak update, but kalau aku terupdate tu, korang faham-faham ajelah -.- Ni post pendek je sebab aku takde idea nak type apa. Btw, aku tengok exo m konsert kcon punya tu. Pft, diorang ohmygod, hot gilewwz ;__; Luhan punya english, Kris punya aegyo yang tak berapa nak menjadi tu. lulz. K diorang perfect. Apa lagi aku nak cakap eh? Aku rasa macam dah takde, eh jap aku hilang 3 followers. Sedih? Of courselah aku sedih, tapi tak kanlah aku nak marah diorang pulak kan? Apa-apa pun, thanks kepada followers aku yang masih follow and selalu baca apa yang aku update. Aku hargai gila ok? :3 K annyeong.

No comments:

Post a Comment