01 November 2012

Uh? Hehehehe

Assalamualaikum and annyeong guise *u*
Yeah le me is backkkkkkkk! Wohoooooooo. *krik* *krik* *krik* Yeah, yeah saya faham k? K le me telah mungkir janji. Haritu aku janji dengan korang aku nak hiatus sampai exam habis kan? Tapi ni exam belum pun start, aku dah update. K aku mengaku kalau dalam bab-bab online ni memang aku tak kan dapat tunaikan janji aku k. Serious aku cakap ;_; Aku dah macam addicted dengan online ni. But keh fine, mak aku marah sebab asyik dok terperap dalam bilik. Homework and soalan-soalan pbs semua aku tinggal. Ahahaha *duckface* For you infomation, jadual exam aku dah tukar. Aku bukan exam 30 Oktober, but 4 November. 3 days remaining k?

And kyaaaaaaaaaaaaaaaaaa, our duizhang's birthday dah nak dekat dalam 5 hari lagi. And me yeah 19 hari lagi. Pfttt. And, guess what? 26 hari lagi untuk our exo k rapper, Chanyeol. Teen top's rapper, Ljoe 22 hari lagi, and yeah, Teen top's leader, Cap 3 hari lagi omg omg omg omg omg. Imma excited to the max. Oh my ada lagi ke kpop yang birthday dia bulan November? Ugh, tell me who is s/he. Come onnn bebehh. Ahaaa, lupa sorang, Changjoo! Teen top's maknae, 15 hari lagi! Aaaaaaaaaaaaaaaaa, ramainyaaaaaaaaaaaaaa :o Dasyat-dasyat, *geleng kepala* Btw, Luhan buat aku jatuh cinta dengan dia more more more more and more! Don't stop okay my dear lulu oppar. Muahahahahahaha.



Oh yaaa, for exam minggu depan aku kena exam dekat dalam kelas form 3. Oh geez -.- Diorang marah kitorang tak bertempat ah weh -.- Jangan ah centu, kitorang rasa, rasa hormat kitorang pada akak-akak semua dah makin berkurangan bila akak buat macam tu. Serious kak -.- Satu lagi kak, apa yang akak tak puas hati dengan kitorang kak? Siap cakap aku kau dengan adik-adik ni? Sorrylah kalau kitorang ada buat silap dengan akak semua, tapi kurang ajar sangat ke kitorang ni? So pleaselah, kitorang nak berdamai dengan akak-akak semua. Stop semua benda tu okay? Tolonglah kitorang tak benci akak-akak semua, kitorang sayang akak-akak semua. So? Hmph. K aku ter'emo' kat sini sobontar yoo.

Kelas form 3 tu dekat tingkat 4 k -.- Boleh mampus aku kalau tiap-tiap hari dok panjat tangga. Oh ya tumbleh aka tumblr. K aku suka menatang benda tu k. Ahaha, aku dah reblog lebih lapan ratus post kat sana. Dah semestinya post tu berkait dengan kpop. So, kepada yang tak suka kpop, jangan buka k? Nanti tak pepasal marah kat aku. Sheesh -.- Korang dah tengok mv Ice Cream - Hyuna? Sekarang ni aku macam dah tak berapa suka dekat Hyuna. Mianhae unnie ;-; Sebab aku rasa dia macam terover terlalu seksi. But, semua fans Hyuna, jangan marah aku eh? That's just my own opinion about Hyuna je :DD Chill k dear? Aku rasa sampai sini je kot aku boleh update. K annyeong.

No comments:

Post a Comment