29 November 2012

takde rezeki lagi... hmph

Assalamualaikum and annyeong guise ;-;
Stress gila dengan line internet kat sini langsung tak membantu. Lempang dua tiga empat kali baru sedar kot duh -.-' Internet ni kalau aku online guna phone okay je, tapi bila guna laptop lembap tahap 1000000. Internet kat rumah nenek aku sakit kot -.-' Aku buat entry kali mungkin panjang daripada dua entry yang sebelumnya kot. Hahahaha, baru petang ni aku boleh update sebab sepanjang hari kot adik aku je yang duk guna laptop ni ~.~ Tapi line internet seperti biasa ah, melembapkan diri beliau :p Hahaha tadi aku jumpa fanfic oh, fanfic best. Staring by baekhyun and baekhyun punya rival ialah luhan. AAA waeeee? Sobs sobs sobs.

Ahh k whatevah, actually 11 disember ni ayah aku nak pergi kl and masa tu jugaklah exo m ada kat kl nun jauh disana. Sebelum tu aku punya mak saudara dah tanya lepas dia habis ambik spm iaitu harini exam seni, nak ikut pergi kl tak? Pastu aku cakap nak, nak tolong letak kakak dekat klia 10 disember ni  eh, nak jumpa exo m. Aku tahu dah jawapannya mestilah takboleh en? Hahahaha memang tak boleh pun, mak aku cakap nak buat apa tengok diorang kat klia tu? Then aku jawab, yelah kalau kakak minta nak pergi konsert diorang mestilah takboleh en? So dengan tu abah aku pun cakap pulak dia ada khursus kat kl 11 disember. Hahaha kalau aku ikut dia, aku nak duduk dengan siapa en? Dia ada kerja kat sana. So NO! Takde rezeki.


Aku tak kesah sangat aku boleh pergi or tak. Aku rilek je, takdelah sampai menangis lol -_- Hahahaha chill Nurin. Lepas ni kalau ada rezeki boleh la jumpa kpop tu :) Manalah tahu kalau running man tetiba bagi surat suruh aku join diorang ke. Korang tahu apa? lol. Hahaha tak kesah lah boleh pergi ke tidak, asalkan aku boleh tenung exo kat laptop ni kan? Hahaha asalkan baekhyun dengan luhan tak lari mana-mana lmao. Yelah, siapa yang dapat pergi konsert and jemput diorang dekat klia tu tahniah sebab family korang sporting :) Ahahahahaha, dahlah aku rasa macam nak stop kat sini jelah. Btw, hunhan kat atas tu comels je :3 Ppyong~

No comments:

Post a Comment