21 November 2012

new look ppl

Assalamualaikum and annyeong guise (n________n)
Acano dengan new look aku? Okay ke tidak? Aku sebenarnya tak tahu nak edit macam mana lagi. Tapi disebabkan lepas sampai terengganu ni aku tak tahu nak buat apa, so edit blog la. Sampai sini terus on laptop sambung dengan wifi then edit blog luls. Yup, aku kena duduk kat terengganu lagi dalam beberapa hari sebab mama and abah aku ada benda yang nak kena selesaikan kat sini. Duh masalah rumah kat sinilah. For your information, mama aku ada buat rumah kat sini. Kitorang pindah 2 tahun akan datang lagi kot. Tapi masalahnya aku taknak tinggalkan sekolah aku ni. Mama aku cakap kalau nak stay sekolah tu, duduk asrama. Helll noooooooo ah weh T^T Takpe benda tu lambat lagi.

Semalam aku tengok exo-m dalam interview yahoo tu gila Chen ._. Perlu ke hang jadi cute macam tu, aku takut je nanti aku akan tinggalkan my Baekhyun dengan Luhan tu. Oh please ah Chen. Tapi Chen ni en, dia suka troll orang. Walaupun aku tak faham apa pun yang dia cakap, tapi aku tetap ada tumblr. Diorang siap translate lagi kot. Ehhhh, bertambah sayanglah aku kat tumblr ni <333 Serious kalau tumblr aku kena hack ke apa, aku akan nangis ;_; Lmao macam budak jeh. Yelah dalam tumblr aku tukan dah beriban aku reblog nanti kalau kena hack, haa korang ingat tak letih ke reblog apa semua tu hah? Lol k. Aku buat post ni sambil dengar lagu b1a4 - what do you want to do. Eh please ah, lagu tu best okay -.- Aku suka part ni "I can love you everyday oneul mwo hallaeyo, hamkke yeonghwa bollaeyo naman ttarawayo woo hoo."


HunHan attack, yahhhhhhhhh asdfghjkl gila dua orang ni kan? Aku tapau kan baru tahu, diorang comel gila bebeh ah weh ._. Oh puhleaseeeeeee. Aku rasa aku dah terpesong daripada tajuk yang sebenar ni -.-' Aku admit aku lupa apa tajuk kita sebenarnya ._. Haaa, new look k serious new look ni nampak macam girlish eh? Okay apa, aku kan perempuan tak kan nak skin macam lelaki kan? Even lelaki pun dah ada yang buat theme warna pink, lagi teruk daripada aku. K pfft -.-' Jangan terasa ya wahai adik-adik, abang-abang yang handsome semuanya. Muahh *flying kiss* Lol apakah yang aku sedang lakukan ini. Astagfirullahalazim, ya Allah sedarkanlah hambaMu ini. Amin ya rabal alamin.

Eh aku tak ingat nak mention yang semalam birthday aku. Puahaha aku sengaja je buat private facebook punya, tak nak bagi orang post apa-apa kat wall aku ._. Seriously aku nak facebook aku suci je, dahlah facebook aku tu timeline bila ramai yang post apa-apa jadi macam serabutlah. Korang tak nampak ke? So, diorang pun wishlah dekat massage je. Naik letih jugak aku nak balas thank you tu :3 Tapi aku hargai lah orang yang wish kat aku tu :] Hadiah aku apa? Aku tak minat apa-apa pun cuma mak aku ajak pergi makan pizza je. Macam bebudak ah pulak minta hadiah, aku taknak minta apa-apa dari mama or ayah aku sebab aku rasa macam aku dah banyak dah menyusahkan diorang :')

Haha, okay this skin ni aku ambik skin lama yang aku pakai dulu then, godek-godek sikit. Mujurlah code tu belum hilang lagi. Kalau tak mampuih la aku. Kekeringan idea. Oh ya, aku terlupa nak letak credit section kat sidebar tu. Adoi malasnya. Jap lagi aku letak ah. Masa untuk bergelut dengan kod lagi hewhew. Sedihnya aku dengarr -.-' Malam tadi duk mengacau Ainssa dekat ask.fm dia. Guna bahasa rempit kot aku. Best ah usik dia kat situ. Akhir-akhir sekali dia yang dapat teka siapa aku lol. Macam mana dia boleh tahu eh? Haaa, baru je nak main sorok-sorok. K wth -.-' Aku ni serious, budak lagi ke? Hahahaha, sampai kat sini je kot post untuk kali ni. K annyeong :3

No comments:

Post a Comment