24 November 2012

am i an idiot?

Assalamualaikum and annyeong guise ;_;
Second post untuk harini. Harini kan, entah berapa kali kot aku nangis sambil mengadap twitter ni. Baca tweet yang Malaysians gaduh sesama sendiri. Hahaha entah, kesian pulok tengok Ayuni unnie, dia umur berapa ek? Entah aku tak tahu. Kena bash. Tapi aku pun rasa dia memang dah terlebih kot. Sampai buat post semua tu, tak mengaku dia Malaysian. Tapi aku tak suka dengan dia, kenapa babitkan planet matoki ke mato. Oh my BAP. I'm sorreh beybeh Zelo. Aigooo :c Hahaha aku ada terbaca satu tweet unnie ni dia non kpoper. Dia ajak followers dia untuk bash Ayuni. Takperlu kot *sigh* Walaupun aku ni hardcore kpoper, aku tak pernah pun rasa macam hina duduk kat sini. Aku bersyukur kot :D

Ada aku terbaca jugak satu tweet ni berbunyi macam ni :p 'Bilalah era kpop ni nak habis?'. Lebih kurang macam tulah. Duh, k seriously kalau era kpop dah habis ke tamat ke. Kitorang kpopers ni masih lagi sayang kat bias diorang. Kalau yang fake jadi kpopers tu aku tak tahulah. Tapi kami yang memang dah lama. Aku dah lama ke? Baru je nak masuk dua tahun ._. Tak lama mana. Tapi kawan aku yang dah tiga, empat tahun dah dalam dunia kpop ni takdelah pulak diorang mengeluh ke apa. Diorang mengeluh bila bias diorang dicuri orang jeh :p Aku dengan Cika selalu jeh berdebat pasal bias masing-masing (Y) Kami kpopers, kami cool. Hahaha, jadi kpopers ni serious aku cakap orang yang tak rapat dengan aku pun boleh jadi rapat.

Nak je aku nangis sekali lagi. lewl. First time aku nangis sebab kpop, masa tengok Myungsoo baca surat mak dia, dia nangis uwww ;n; Ugh, waeyoo ;_; Yang ni second(?) Vixx tu baik tahu tak, ada orang minta maaf pasal apa yang Malaysians buat kat dia. And dia balas gwenchana aka it's okay aka it's alright. Tengok betapa baiknya diorang ni, takde pun kutuk-kutuk kita balik. Satu lagi kenapa korang suka salahkan kpopers. Itu minat kami, kalau kitorang minat kpop tak semestinya kitorang dah tak dengar lagu-lagu tempatan. Kitorang masih sokong lagu tempatan. Dalam phone aku, berlambak kot lagu tempatan ._. Yeah, betul diorang pakai baju seksi but they're obviously not Islam. Ni orang yang obviously Islam but baju macam tak cukup kain ;_; K jangan terasa. Ppyong~



I am gonna cry... again.

No comments:

Post a Comment