30 November 2012

exo won! jyeah i love you guise *u*


Assalamualaikum and annyeong guise *u*
Aku suka gif tu :3 Tengok baekhyun mwahahahahahaha comel je ;~~~~~~~; Hang semua tahu tak exo dapat award weh. Alhamdulillah :3 Mula-mula tu memang adalah sikit perasaan kecewa bila tahu busker-busker yang dapat award untuk best new male artist tu ;AAA; Memang nak menangis dah masa tu tapi beberapa minit lepas tu *lama jugak ekceli* exo menang award new asian artist award. KYAAA gembira tak terkata aku masa tu. Ya Allah alhamdulillah. Yeay o/ tapi aku sedikit kecewa lah sebab exo tak nangis masa terima award tu alahai -.-' Aku nak tengok diorang nangis, cuba banyangkan kris menangis lol. HAHAHAHA -.-' Tadi aku bangun solat subuh lepas tu buka laptop then stalk exo dengan shinee punya dress rehearsal. omg omg daebak!



My luhaniee my baekhyunie ;AAAAAAAAA; Okay petang ni nak introduce exo kat Asmaa'. Lama dah aku tak mention Asmaa' kat entry aku. Rindu ah pulak uhuk. Tak sangka oh Asmaa' boleh terjerat dalam gejala sihat kpop ni. Hahaha okaylah ppyong. P/s: Ainssa suruh aku kejut dia, tapi nampaknya dia tak bangun-bangun lagi. Bagus Ainssa bagus (y)

No comments:

Post a Comment