17 November 2012

hi, apa khabar?

Assalamualaikum and annyeong guiseee ;AAA;
Gila lama aku tak update blog ni. Ni pun sebab Ainssoo yang suruh aku update semalam. Ainssoo? Oh sebenarnya nama budak tu Ainssa tapi aku panggil dia Ainssoo sebab dia minat Myungsoo. So aku gabunglah nama diorang Ainssa + Myungsoo :p Haha, apa kes aku cerita kat korang ni? Pfft. Takpe ah, aku nak cerita serba sedikit tentang, kawan aku yang terover gila tu. Ceh sama ah macam aku, dua-dua gila k. Ainssa ni selalu cakap aku ni childish. Tapikan, aku tak pernah nafi pun perkara tu sebab memang aku ni agak kebudak-budakkan ;______; Eh, tapi ada aku kesah? And, Ainssa nilah yang rapat dengan aku, kalau pasal kpop ke apa. Memang dia dululah and... Cika :3

Hmmph, korang semua apa khabar ye? Lama gila aku tak update blog, sebab exam, lepas exam aku duk sibuk dengan tumbleh. Kesah apa korang dengan blog hakuuuu. Takde orang pun mai jenguk, sedih kitak ;-; Lol k, loghat sarawak dah mai. Sabah ke sarawak? ._. Lol, whatever lah. Cuti sekolah ni gilak boring dohh ;_; Aku enggak tahu mahu buat apa. Tapi masa tu aku buat benda berfaedah tau, contohnya, rebloging, tweeting, facebooking and etc. Eh? Berfaedah apa, daripada aku tidur, makan, tidur, makan. Baik aku buat kerja-kerja tu ._. Lmao.



Woii, korang dah tengok dah exo k dalam samsung artiv ke apa. K aku tak ingat nama apa ._.v Kesah pulak. Byun baek gila hebat weh. Tapi aku cair ah jugak tengok Kai ._. Pheww, eh Kai tu Mira yang punya, lol apa ni -.-' Aku baru sampai Kelantan ni, otak kosong tak tahu nak update apa. Dalam kereta tadi, aku dengan adik aku nyanyi macam-macam lagu. Dari melayu - indon sampailah korea. Jyeah, adik beradik aku semua minat kpop. Walaupun diorang lelaki ._.v Tapi adik aku yang perempuan umur 2 tahun lebih tu pun minat kpop jugak ._. Apesal dengan siblings aku ni ;-;

Dekat twitter, aku dah dapat 'ramai' ah kawan baru. Walaupun, kitorang takde ah rapat sangat. Lol. Tapi Izyan, aku tunggu dia online, tapi masa aku online dia tak online. Eh faham ke apa yang type ni? Eh, hentam jelah labu. Weh, asal aku rasa blog ni dah macam boring gilak kot ._. Followers kejap naik kejap turun. Haha, whateberlah ex-followers semua. Ada aku kesah? Lmao kasarnya :o Btw, 19 nov ni aku nak jumpa kawan-kawan lama aku. Fuyooo, tak sabar eden -.-' 20 nov tu birthday gua, eh siap-siapkan hadiah untuk gua k, kalau takde hadiah gua tumbuk muka lu. Lol, gurau jeh -.-' K aku rasa sampai sini jelah, adios omigoss.

No comments:

Post a Comment