28 November 2012

new look eh?


Assalamualaikum and annyeong guise *u*
Hahaha itew harini baru lepas edit semua okay semuanya semula -.-' Duh sakit kepala nak edit blog ni. Hahaha aku dah tambah code table dekat background navi tu. Kalau senget lagi aku dah malas nak edit balik. Seharian aku tak reblog dengan online twitter sebab nak edit blog ni sobs sobs. So, silalah  hargainya okay. Kalau tak aku nangis kang lol. Hahah semua orang dah tidur tinggal aku je yang belum tidur lagi, agak takut sebab sekarang ni aku duduk dekat kampung, bukan dekat rumah aku. So whatevah jelah. Aku nak pi baca fanfic aku dengan byun baekhyun sebontar. Btw, jangan tenung gif diatas okay, aku tahu dia comel. Aku je yang boleh tenung ni. Hohohoho wth. Cute gila ah dia act masa pen'translate' tu potong ayat dia duh asdghjkl ;A; Hahahahaha okay itu jelah. K ppyong~

P/S: Code comment aku tu tak sihat so, korang tak yah comment pape eh? *bajet ada yang nak komen -.-'*

No comments:

Post a Comment