24 November 2012

what's wrong with people nowadays?

Assalamualaikum and annyeong guise ._.v
Post 2 pagi tadi sebenarnya aku ada bukak twitter then tengok semua orang minta maaf dekat ayuni. Aku tak tahu kenapa then aku teruslah buat post minta maaf dekat dia jugak. Walaupun aku takde ah bash dia cuma cakap post kat blog dia tu agak keterlaluan. Mianhae :3 Yeah aku panggil dia unnie sebab aku yakin dan pasti kot dia lebih tua dari aku. Ahhhh, tak kesahlah yang tu. Post tu aku try je guna tab mak aku, serious aku tak suka guna benda tu, asyik tertypo jeh -.-' Hahaha, aku selalu main game je dengan benda tu, online twitter pun pernah masa malam shout awards tu arggh. Susah nak guna natang tu. Hahaha, btw sekarang ni aku kat Kelantan. Hari Rabu pi Terengganu balik.

Hahahahaha, aku rasa kan minggu ni minggu bash satu Malaysia lah kot. 3 hari beturut-turut kot orang Malaysia ni bash orang. Bash kpop, bash ayuni then harini diorang bash 'lyana' pulak. What wrong with you guise? Twitter sekarang ni aku rasa macam tempat khas untuk bash orang je. Rasa macam tak aman nak fangirling pun aku rasa tak selesa ._. Ha'ah benda tulah salah satu sebab kenapa aku dah tak banya bertweet ni. Dalam tiga hari. And ainssa dengan kawan aku yang lain pun entah ke mana eden tak jumpa pun diorang dekat tl. Wala' tu ada, tapi dia online guna account fangirl dia, so aku tak tegur ah ~.~ Den malaih no, nak ikuti perkembangan diorang dalam bashing ni -.- Aku memang tak pakar.


That is yixing of mine. Eh tamaknya aku, hahaha aku dah ada luhan and baekhyun :3 Meowww. Tadi aku duk stalklah video exo dekat smtown sg ni. Asdfghjkl sehun almost kissed boa masa dance lagu only one. Argh shit, gila jealous to mAX ah aku. Haaa kan -.-' Dengar kata luhan akan dance dengan boa nanti smtown at bangkok. K shittt, mohon boa jangan flirt dengan luhan. Luhan pun jangan duk buat aksi yang sama macam sehun, sekeh jugak baru tahu :3 Then, lepas aku puas duk stalk video aku pergi tumbleh nak stalk gambar pulak. Lepas tu aku scroll lah dashboard tumblr tu then, omg ada gif ni dia cakap yuri was staring at kai's butt. Biarlah hyoyeon dah marah tapi dia tetap stare at kai punya butt. Wth, this.

Aku tak ship mana-mana ahli exo dengan snsd. Aku rasa macam diorang tak sesuai. Aku bukan tak suka snsd. I'm a proud sone okay, buat diorang serious tak sesuai. Snsd tu aku tengok macam senior je kepada exo. Hahaha, sorreh to say but yeah. Haha lol abaikan. Btw, yixing en, hahaha aku sekarang ni suka panggil dia yixing instead of lay entah tak tau kenapa lmao \o/ Maafkan saya. Hahaha, yixing en dia jatuh banyak kali atas pentas kan? Aku dah start benci pentas tu, alahai kenapa basah. Aku tahu sebab hujan tapi alahaiii. Hujan tu rahmat, astagfirullahalazim~ Get well soon yixing, me love you so damn much. Kalau pentas tu basah or licin please be more careful. Please don't hurt yourself, my dear yixing.

Aku bajet bagi nasihat, macamlah exo tu faham apa yang aku taip ni. Kyahahaha, tapi bila ditakdirkan exo jumpa blog aku. Omg tak boleh bayang, but benda tu mungkin berlaku right? Nothing is possible. Manalah tahu nanti aku khawin dengan luhan or baekhyun. Kan kan? Hahaha stop day dreaming Nurin. Haha whatever jelah. Lagi pun best apa kita duk termenung pasal bias kita, then kita khawin dengan diorang ahahahaha then... AAAAAAAAAA Nurin wae you so byungtae. Lmao. Hahaha cukup ah cerita pasal ni, aku nak refresh balik mind aku biar jadi bersih but tumblr tu, sangat okay. Pemilik tumblr yang aku follow kebanyakkannya semua byuntae. Then, aku pun berjangkit dengan diorang lmfao. K ppyong~

No comments:

Post a Comment