18 November 2012

siapa? dialah :3

Assalamualaikum and annyeong guise ._.v
Harini aku rasa macam terajin je nak update blog ni. Mungkin sebab Ainssa, budak yang aku cerita tu update post pasal aku, so aku pun nak ah update pasal dia jugak. Mwehehe ._.v Saje jeh sebenarnya, tengah boring-boring. HomeworkS aka golden holiday PAI aku, aku dah siapkan 1 per 33 tajuk ._. K malas gilalah nak buat, kena buat nota. Whatdehek -.-' Ustaz aku tu pun, dia cakap masa kitorang dah balik. Hahaha, frust menongenglah classmates aku. Sebab, kalau ustaz tak cakap, kitorang ada satu jeh homwork. Homework BA. Tu pun bagi aku dah banyak gila ._. Aku rasa nak siapkan homework PAI dulu, sebelum buat homework BA sebab, yelah aku malas nak cari perkataan, sinonimlah, antonimlah. Apakah? ._.

Try korang baca tajuk aku tu, 'dialah' siapalah dia tukan? Dia yang aku maksudkan tu ialah, Ainssa Bt. Saidi. Ha'ah budak yang aku dah mention kat atas tu :p Okay aku nak cerita pasal dia sikit eh? Okay, memula aku jumpa dia sebab aku satu kelas dengan dia. Classmate lah katakan. Dulu, aku takde ah rapat dengan dia. Then, satu hari dia/aku follow kat twitter. So kalau budak asrama balik rumah, dialah yang selalu teman aku kat twitter, tak lupa jugak dekat, Ena, Cika, Aisyah, Syafiqah, Wala' and sapa-sapa jeh. Tapi aku rasa, dengan dia ah kot aku jadi gila-gila. Kitorang selalu ah lepaking dekat twitter, cerita pasal bias masing-masing, menggila. Perli-memerli. And, satu jeh Ainssa, dia tak pernah buat aku terasa hati. Kalau orang lain tu... Ah taknak mention. Btw, ni bias Ainssa :3



Korang kenal tak siapa tu? Bagi yang bukan kpoper mungkinlah tak kenal. Nama budak kat atas tu Kim Myungsoo. Aku rasa, Ainssa, kenal mamat ni masa dia baca fanfic kak Nana *kot* Akulah kot yang perkenalkan fanfic tu dekat dia. Sebab aku rasa dia dengan aku jelah yang suka baca fanfic dalam kelas. Yang lain, i don't know lah :3 First, aku jumpa dia aku rasa macam. 'Eh, boleh ke aku rapat dengan dia ni? Orang Johor ni woii. Aku mana pandai nak cakap luoq'. Le freaking me ._. Then, dia dah mula tunjuk belang. Dia suka buat muka, sampai orang gelak tak berhenti-henti ._.v Aku suka doh lawak dia. Aku ingat lagi masa kitorang pergi ke makmal Bahasa Arab, kasut dia gila rosak teruk ._. Dah tak nampak macam kasut dah -.-' Kitorang masa tu, apa lagi gelak sakan ah weh.

Kalau kitorang dalam makmal komputer pulak, kitorang selalu stalk gambar bias-bias kitorang. Yelah, semua bias kitorang mungkin semuanya sama kot ._. Kitorang ni sebenarnya madu tapi baru perasan haritu ._.v Aku ada lagi sorang madu nama dia Cika, semua kalau pasal kpop. Sila tanya dia eh. Dia tahu everyyyyything. Kadang-kadang jealous jugak dengan dia. Berbalik kepada Ainssa, kalau korang nak kenal dia, mention ah dia dekat twitter, facebook, blog dan tumbleh. Ainssa, aku pun harap kita dapat masuk kelas yang sama lagi next year. Aku rindu hang, aku rindu muka hang, aku rindu time aku dengan kau bergila-gila dalam kelas. Tak ingat orang. Aku rasa, sekarang aku dah boleh cerita semua masalah aku kat hang, bolehkan Ainssa? :') Aku sayang hang Ainssa bt Saidi!

Mwehehe, serious aku tak pandai nak buat post touching-touching ni. Tapi haha, aku dah try and aku dah baca balik apa yang aku taip, hasilnya. Tak touching langsung seyh ._. Nampak sangat oh aku tak pandai nak berjiwang dengan kawan-kawan. Tak pandai nak reka ayat. Btw, tadi aku ada buat poster kat nenek ni *Ainssa* Saje jeh aku buat sebab masatu tengah boring and aku malas nak buat homework, so buka laptop then photoshop. Bermulalah sesi mengedit gambor si Kim Myungthoo ni ._. Comel jeh, myungthoo, myungmyung. Cover tu tak comel, tapi orang yang dalam cover tu ohsewm. K aku rasa sampai sini jelah untuk post kali ini. Sapa yang nak tengok cover yang aku buat sila tengoh kat bawah. Klik untuk tumbesaran yang lebih sihat. K ppyong :3

3 comments:

  1. Comel template baru dia , btw , terharuuu baca entry yang ni .Awww :)

    ReplyDelete
  2. Yahh, memang niat aku nak suruh hang terharu pun :3 Mwehehe, btw thanks :)

    ReplyDelete
  3. Pleasureee Baeklu's , Halooomaakkk ,

    ReplyDelete