22 November 2012

#HoneyLjoe

Assalamualaikum and annyeong guise n_nv
Teka harini birthday siapa? Opcozlah birthday si ayam ketot ni :3 Omg omg omg. Seketot-ketot dia pun, dia tetap comel okay. Ni mungkin post pendek je kot sebab seriously sekarang ni aku tak mandi lagi. Mak tengah bising suruh aku pergi mandi. Jap ah, nak buat post pasal buat ni jap keh :3 Aku nak wish kat dia jap eh? Saengil chukha hamnida oppa. Oppa, stay awkward okay? Lol, aku tengok raising brothers haritu, k dia macam gila awkward luls Ljoe. Haha sambung-sambung. Haha, tahun depan buat comeback eh, jangan tiru exo. Aku dah berjanggut tunggu diorang buat comeback tapi tak buat-buat ~.~ Rambut hang yang sekarang ni kan Ljoe, gila lawo duh -.-' 

Actually kan aku tengah pening dengan rambut Sehun ni, betul ke rambut dia warna hijau. K meh forever pening lol. Sebab dua tiga hari lepas diorang ada buat konsert kat mana entah aku tengok rambut dia bukan warna hijau. Hahaha, takpe-takpe aku anggap rambut kau bukan warna hijaulah ya? Sebab aku tak sanggup nak tengok rambut hang warna hijau. K. Eh tapi rambut hijau serious sesuai dengan Sehun ._.v Hahaha nevermind. Semalam aku tak blogwalking. Malas seyh. Harini pun malas jugak sebenarnya, aku nak baca fanfic je :p Hahaha, eh blog aku dah hudoh. Serious huduh gilos. Aku dah letak credit section bawah kotak update tu :3 Kalau aku ada guna barang korang tolong inform kat aku baik-baik. K ppyong.


No comments:

Post a Comment