18 August 2011

♥Saya Dapat Result Trial

Tumblr_lq499od1bn1r1cnjdo1_500_large

Assalamualaikum ,tadi saya dapat result trial , wah happy gila . Seramai 31 orang yang dapat 5A . Saya gembira sangat-sangat . Markah saya semuanya meningkat kecuali Sains . Haha , padan muka sapa suruh saya tak belajar . Wink-wink . Exam haritu memang senang nak matilah . Tapi masa dalam kelas , saya berdebar tunggu result .

Saya ni tak pandai Bahasa Malaysia . Selalu dapat 80 lebih je . Korang nak tahu berapa markah aku ? Tengok di bawah .

  • BM PEM : 83
  • BM PEN :87
  • BI : 89
  • SN : 90
  • MT : 94

Semua rendah-rendah , tapi saya tetap bersyukur sebab dapat 5A untuk trial . Hahah . Sekarang saya dah pandai MT . Yeye !

BTW  , sapa-sapa yang terliur dengan strawberi di atas cepat-cepatlah pergi Cemeron Highland .

6 comments:

  1. Okay lah tu result dek. Congrats! UPSR nanti mesti 5A jugak punya :D

    ReplyDelete
  2. congratss. akak pon dpt straight A's waktu trial upsr, time upsr pon alhamdulilah dapat 5A jugak.. upsr x lama lg kn? gud luck tw.. you can do it :)

    ReplyDelete
  3. wah..tahniah.. baru2 nie pun saya trial upsr jugak.. hehe, saya pun dapat 5A..

    ReplyDelete