17 August 2011

♥Trial UPSR Dah Berakhir UPSR Belum Lagi .

6051838513_8bcbabf0eb_z_large

Assalamualaikum , lega hati saya apabila Trial UPSR dah berakhir . Syukur alhamdulillah . Saya harap saya dapat 5A for trial . Tapi ini baru trial belum lagi UPSR . Saya rasa trial ni senang je . Tapi kenapa bekas pelajar tahun lepas \sekolah saya/ kata , trial ni payah , tapi UPSR senang .

Pelik Bin Ajaib betullah . Saya harap UPSR pun senang macam trial jugak . Lebih senang daripada trial pun takpe . Hari tu masa trial , sebelum masuk dewan cikgu suruh berkumpul kat perhimpunan . Cikgu bagi tips kat budak-budak target \termasuk saya :p/ . Dia cakap trial ni penting . Macam , kita dapat 5A untuk trial tapi UPSR tak dapat . Pastu ada orang akan rujuk kertas trial . And kita berpeluang dapat 5A .

Blog saya dah berubah sikit . Warna pink . Comey tak xD . Memanglah tak comey . Saya suka orang puji blog saya tapi janganlah puji sampai saya riak . Okay . Saya tak berlagak . Cuma cakap je . Saya tak nak kalau ada orang puji , pastu saya pun jadi riak . And then ramai orang benci saya .

No comments:

Post a Comment