06 August 2011

♥Mama dan Abah .

Tumblr_lph1eezykc1qikrrmo1_500_large

Assalamualaikum , wink wink Nurin Hannani here . Rindu korang sangat-sangat . Lama jugak aku tak post entry ni . Kan ? Rindu tak ? \gedik gilaa/ . Sebanarnya aku nak cakap yang mama dengan abah aku nak pergi mekah . Bukan buat haji or hajah but umrah je . Kalau buat haji or hajah tu , tahun yang akan datang kot .

Mama dengan abah aku nak pergi 8/8 . Two weeks je . Aku je yang sedih melebih . Haishh . Masa mereka pergi ke tanah suci tu , aku ada dua exam 1 pra 1 lagi percubaan UPSR . Wish me luck babes . Thanks yang follow aku tu dah 350+ . Thanks a lot . Aku rasa masa mama dan abah aku kat sana mungkin aku dah tak leh online kot .

Nak tahu sebab ape ? Sebab aku akan tinggal dengan nenek aku . Dia cakap camni , 'buat latih tubi sekarang ! Lepas siap Bm , buat Bi lepas siap Bi buat bla bla bla ' . So , masa yang ada aku kena menghadap buku bukannya komputer memangjang . Aku nak pergi berbuka dah ni . Daaa .

Selamat Berpuasa \sorry lambat wish/

No comments:

Post a Comment