01 May 2011

♥New Header !


Assalamualaikum peeps ,
Aku dah buat header baru Cantik tak I know tak cantik sebab ada muka I . Btw , aku dah tukar nama dah . Dulu Nurin Official Blog . Sekarang Hani Licious Blog . Sebanarnya nama aku Nurin Hannani dulu orang panggil aku Hani , lepas masuk sekolah kawan-kawan aku panggil Nurin .

So , sekarang aku nak korang panggil aku Hani bukan Nurin . Btw followers aku dah ramai kan Kalau followers aku angkanya dah 200 aku nak bagi sesuatu kat korang . Aku ini dah nak masuk dua tahun dalam bidang berbloging ini . Aku tak pernah rasa jemu sikit pun .

Sebenarnya aku nak letak lagu dalam blog aku ini , tapi aku takut korang tak suka la . Kalau korang suka aku letak tapi aku rasa macam serabut je . Pasal tu la aku tak letak . Ni la gambar blog baru aku .


No comments:

Post a Comment