09 May 2011

♥New Look *Mix Entry

 Tumblr_leudfjhwc51qzjp58o1_500_large
Assalamualaikum ,

NEW LOOK
Nampak tak perubahan kat blog ini ? Kalau tak nampak cepat-cepat la pergi periksa mata . I know my blog still tak cun melecun macam blog korang . 

BIRTHDAY
Aku rasa aku dah puas hati dengan blog aku ini . Ye la , sapa yang tak gembira blog dia dihias oleh dia sendiri . Nanti 12/5 my adopt sis birthday ! So aku nak bagi hadiah kat dia . Nak tahu apa hadiahnya ? Mana boleh bagi tahu . 

BERAT BLOG
Sekarang ini , blog aku dah ringan , yey ! Nak tahu berapa ? 42.25 . Sekarang ini aku dah tak banyak pakai widget . Happyhappyhappy !

DIA ? 
Adakah dia suka kat aku sampai bila-bila ? Aku cakap macam ini sebab ada penghalang yang nak halang kami berdua . But it okay . I don't mind it . But, if she grabbed you from me, I do not care . But I still need you !

No comments:

Post a Comment