04 May 2011

♥Wow !

Tumblr_lknfeworou1qicchko1_500_large


Assalamualaikum ,
Baca ini ! Budak-buadak tahap 2 je yang faham benda ini . (Nak tahu kenapa aku cakap budak tahap dua je yang faham ? Sebab ini sains tahap 2 :P)


Berat header mempengaruhi berat blog 


Aku rasa kalau header tu saiz kecil berat blog berkurang , kalau saiz header besar berat blog bertambah . Sebab kat blog Aku ini headernya kecil . Saya pergi timbang tadi dapat ini = 49.98 semalam aku timbang 50 lebih .


Aku tak tahu betul atau tidak .

1 comment:

  1. salam kenai..ya..memang berat blog mepengaruhi berat blog kalo image headr itu saiznya besar sebab loading akan bermula dari heaser blog..hehe..skg blog jo 75 kb..rasanya ok lah..opss..dah folo u blog..pls folo back yer..tq

    cara buat Auto like status facebook members

    ReplyDelete