02 May 2011

♥Yeay Aku Dah Ada 1st Anon !

P1140158msolata_large

Assalamualaikum ,
Aku gembira sangat sebab dapat tahu yang ket blog aku ini ada anon yang sangat baik lagi la peramah . Ye la letak  nama anon mestilah malu dengan nama sendiri kan ? Sebab tu la aku panggil dia anon yang peramah .

Dia post komen camni kat aku . Dekat post yang aku buat tip tu . Tapi aku dah padam . Dia cakap : Bajet blog bez der . Biar arr diorang . Tu blog diorang ikut diorang arr nak buat ape . Ko sibuk pehal ? (LEBIH KURANG MACAM INI LA DIA CAKAP KAT AKU )

Hoi anon ko kalau nak tegur orang tu bagi nama la . Aku tak main la anon-anon ni . Tak gempak . Mungkin ko takut kan ? HAHA ! Get lose la . Aku tak pernah kata pun blog aku ini sempurna ! 

Lagipun aku ini baru berapa tahun buat blog ! Hoii sedarlah . Kalau nak buat sesuatu tu tengok la diri kita tu dulu . Jangan nak tuduh sanasini ! Cermin muka tu dulu berjerawat ke tidak ! 

Khas untuk my 1st anon

No comments:

Post a Comment