15 July 2011

♥No Camping For This Year !

Photobucket
3006159155_1_3_xtsx7afy_large
Korang , nak tahu tak kelmarin sekolah aku ada buat camping . Bestnyaaa , tapi cuba korang teka siapa yang tak pergi ? Mestilah aku . Aku tak pergi sebab abah aku pergi kursus kat Terengganu . Kalau aku pergi sapa yang nak jaga adik-adik aku ? Maklumlah , akukan anak sulung .

Rugi betullah aku ni . Tapi tak apa tempat sama je macam tahun lepas . Aku rasa masa diorang bercamping ni hujan kott . Sebab kat rumah aku hujan . Harap-harap tak hujan kat sana , nanti kesian pulak kat diorang terpaksa tidur dalam dewan / musolla kat sana . Kata bercamping mestilah dalam khemah tapi sebab hujan tidoo dalam musolla / dewan . 

Malam ni aku ada tuisyen kat AL-AMIN . Dari pukul 8:30 p.m sampai pukul 10:30 p.m . Malasnya  , sebab esok ada KEM KECEMERLAGAN dekat SMK KOTA . Darjah 6 sangat menyeksakan . Tapi kalau nak berjaya mesti sabar dan berusaha . Betul tak .

P/s: Abah aku dah balik ! Dan satu lagi jangan bukak PAGE SOURCE aku !

No comments:

Post a Comment