07 July 2011

♥Oh Adikkkk

Photobucket
Tumblr_lfqrwfbzck1qahn4go1_500_large

Kenapa dengan adik aku ? Tolong adik aku  *macamlah aku sorang ada adik . Actually , tadi mama aku tengah masak kat dapur , aku pulak biasa masuk dalam bilik pastu terus baca novel . Korang nak tahu tak aku pinjam novel kawan aku sampai empat and tajuknya ialah : S untuk.... , Dunia Baru Yazmin , Otai : Tunjuk Bakat and satu lagi Kelab Gadis Ayu . Banyakkan ?

Kita straight to the point je , ok adik aku ni pergilah menyibuk kat dapur tu pastu mak aku letaklah cili api dekat atas meja . Adik aku pun ambik and makan cili tu . Adik aku pun menangis . Mama aku pun dengan sepantas kilat pergi suap adik aku dengan gula . Aku pulak pergi sumbat air sejuk dalam mulut adik aku . Mama aku suruh aku mandikan dia , sebab dia panas .

P/s : Adik aku tu berumur 1 tahun . 

2 comments:

  1. kasihan adek adik..tapi kalu ada cara yg elok kalu mkn benda yg pedas kena minum susu or air yg bercream cth yugort ke tapi jgn air sejuk atau air biasa..cara gula pun blh jugak

    ReplyDelete
  2. oh ye ke , thanks for the information kak !

    ReplyDelete