06 August 2012

Bias *O*

Assalamualaikum and annyeong guise ´ ▽ ` 
Post kedua untuk harini. Haa, kan aku dah cakap, kalau guna blogskins mood untuk update blog selalu je ada. Puih ayat aku, sebelum ni pun pakai blogskins, jarang jugak update. Lmao. Harini aku berbuka puasa dekat rumah my grandparents. Maybe ramai kot yang ada malam ni. Tak sabarnya! Sebab malam ni ada makanan special. BBQ. Tak special sangat pun kan? I know T_____T

Tajuk post aku tu comel kan? Trolol. Sejak aku jarang update blog ni, semuanya aku dah lupa. Bias, kpop. Yeah, aku kenal kpop masa aku mula-mula buat blog lagi, sekitar tahun 2010. Maybe? Tak lama mana pun sebenarnya. Cakap pasal kpop, mula-mula aku minat B2ST then, B1A4 then, Infinite then,  Exo. Dulu dalam B2ST aku paling minat Yoseob tapi sekarang semua aku minat tapi diorang bukan ultimate biases aku ;_;


B1A4? Aku kenal diorang masa tahun 2011, tapi aku minat diorang tahun ni ;_; Jinyoung and Gongchan forever comel. Kebabum! Dalam group Infinite, aku ada dua orang bias. Siapa lagi kalau bukan Myungsoo and Woohyun. Aku start minat Myungsoo ni sejak aku baca fanfic kak Nana. Lepastu, Woohyun pulak sejak aku baca fanfic kak Nafaa'. Gila awesome deabak ah fanfics diorang sampai diorang boleh buat aku suka kat Myungsoo and Woohyun ni ;_;

Exo? Aku suka Sehun dengan Luhan. Lahaiii, comelnya diorang. Macam adik-beradik pun ada aku tengok! HunHan forever. Aku tak tahu macam mana aku boleh minat kat budak cute dua orang ni. Yang pasti lepas aku tengok gambar ni [LINK]. Korang tak nampak ke muka diorang macam nak sama? Cute poreber eber HunHan! Last but not least, aku nak cakap yang bias aku semuanya kyeopta! WAESOKYEOPTA? Annyeong.
Btw, bagi siapa yang tak suka kpop, jangan baca.

No comments:

Post a Comment