21 August 2012

finally

Assalamualaikum and annyeong guise ;_;
Sejak dua menjak ni kan, aku selalu je stalk sorang budak comel dekat EXO K tu. Entah kenapa ;_; Dia comel sangat kot. Comel gila weii -.- Comel tahap gaban. Yeah anugerah Allah nak bagi dia jadi comel kan? Semua yang Allah bagi semuanya comel. So, kita kena pandai bersyukur, tahu nak jaga benda yang dah dikurniakan kepada kita ni dengan baik dan yang paling penting kalau kita dah comel tu, janganlah kita nak bangga-banggakan sangat. Ok aku dah macam ustazah ;_; 

Raya tahun ni macam asdfadfs je lah kalau korang tanya aku. Tak macam raya-raya yang lepas ;_; Aku nak duduk kampung lama-lama, tak nak balik Kelantan ;_; Kelantan takada apa, kawan-kawan tinggal kat bandar, aku je yang tinggal kat kampung. So, jauhlah nak merantau + mengepau duit raya kat rumah diorang ;_; Cakap pasal duit raya, duit raya aku sekarang dah mencecah RM200. Haha k. Bangga. Yalah aku dah besar, tapi masih dapat duit raya lagi ;_;


Haaa, tu dia budak yang aku maksudkan tu. My Baekhyun bebbyboo. Comel je dia gelak macam tu. Awww.  Bias-bias aku yang lain ditinggalkan buat sementara waktu. Eh, jangan salahkan aku, salahkan si Baekhyun tu lah, siapa suruh dia buat aku melt dekat dia? Hoho. Bila difikirkan dan diingatkan balik, aku ada ramai bias dalam exo ni ;_; Sehun, Luhan, Chen, Lay, Kyungsoo and Baekhyun. Tapi yang paling aku sayang dialah, Baekhyun. I dunno whyyyy ;_;

Actually kita masih lagi tak masuk ke dalam tajuk yang asal. Finally? Yeah, finally aku dapat siapkan jugak editan aku ni. Walaupun ingatan aku untuk code-code template designer dah lama takde dalam kepala hotak aku, tapi alhamdulillah aku dapat jugak siapkan dalam beberapa jam. Maybe? Beberapa jam tu dah lama bagi aku sebab, entahlah. Lmao ;_;  Cuti seminggu ni aku tak tahu nak buat apa kat rumah. Kat sini aku takde kawan ;_; Pity me.

Btw, aku sekarang dah rasa puas hati dengan editan aku ni. Nampak kemas daripada dulu. Blogskins ditinggalkan sekejap sebab dah pening tengok code-code diorang. And yeah, raya tahun depan aku berhajat nak pakai tudung bawal akel yang macam tu. Tetiba rasa macam nak berubah. Insya-Allah. Doakan yang terbaik untuk aku. Aku tengah cuba untuk jadi muslimah yang sejati. Eceh. Ok, that's all for today. Annyeong.

No comments:

Post a Comment