08 August 2012

Tired

Assalamualaikum and annyeong guise T__T
Oh ya, semalam ujian bertulis briged siber dibatalkan. Aku bersorak macam orang gila sebab aku tak nak pergi interview haritu sebab nak balik awal. Tapi tak balik awal jugak. Dalam pukul 3.30 pastu sampai rumah dalam pukul 4.15. Lepas solat Asar, mama ajak keluar. Berbuka dekat luar and balik dalam pukul 8 lebih, mujur sempat solat Maghrib. Tak sempat pun aku nak berehat haritu. 

Harini aku balik lewat sebab ada ujian bertulis untuk PPS. Sebelum pergi jawab soalan tu, aku, Asmidar, Wala', Ena, Fatini, Cika and Aisyah pergi solat Zohor berjemaah kat masjid dulu. Sebelum solat tu ada tazkirah. Masa tu aku langsung tak ambil perhatian kat tazkirah tu, aku tersengguk je. Ya, aku mengantuk gila masa tu tambah keletihan semalam belum hilang dan aku sakit kepala masa tu ;_; Then kami solat, pastu bergerak ke kelas nak ambil beg. 

Tumblr_m81aax9sjn1rycbvpo1_500_large

Sempat lagi 'kitorang' buat homework. Lepas tu, kitorang pergi Dewan makan untuk jawab ujian bertulis tu. Tadi aku jawab cincai-cincai je sebab otak masa tu dah blank. Dalam otak aku cuma ada, balik rumah, tidur then berbuka puasa. Lmao. Masa aku jawab soalan tu perut aku sakit weh masa tu ;_; Dahlah soalan diorang bukan main susah. Banyak perkataan yang aku tak tahu dalam tu. Yang aku ingat biro-biro. Apa benda tu weh? ._.

Oh ya, aku baru pinjam novel 'Suami Aku Ustaz'. Novel si Aida yang comel mata bulat! Thanks Aida sebab bagi saya pinjam novel awak tu. Best gila tahu tak?! Novel 'Hot Gimmick' aku dah habis baca dah. Best best best best. Yang tu je yang saya boleh cakap, sebab novel tu memang daebak gila o__o K stop pasal novel, korang nak tahua tak aku dah lama dah berusaha nak letak tempat komen dekat atas tu, tapi tak jadi ;_; Okay, that's all for today. Annyeong.
P/s: Masa aku tengah dengar tazkirah dalam masjid, ada satu annoucement tentang permohonan nak jadi pengawas. So, aku terpilih untuk ke peringkat seterusnya. Doakan aku k?

No comments:

Post a Comment