09 August 2012

No title

Assalamualaikum and annyeong guise
No title sebab aku tak tahu nak update apa. Myunghyun, HunHan, Junhyung and Gongchan. Setiap hari aku mesti stalk diorang. Stalk? Maksud aku selalu tengok diorang, usha diorang kat youtube. Kerja aku tiap-tiap hari ialah, tenung gambar + video bias-bias aku yang ohsem tu. Serious weh, they made my day. Eceh, aku dah start nak speaking. Grammar aku pun entah apa-apa je perasan nak speaking, mimpi  je ;_; 

Eh korang, dengar tak lagu dalam blog ni? Bestkan? Terutamanya part Myungsoo and Woohyun. Ahh, diorang daebak. Semalam kak Nana post Aishiteru chapter 18. Aku dah lama tunggu tau. Tapi aku faham kenapa dia post lambat, dia kan dah nak trial SPM. So mestilah banyak study, duduk dengan buku and tak sempatlah nak update blog. Apa-apa pun fanfic kak Nana daebak!

Dalam fanfic kak Nana yang Aishiteru ni, aku paling benci Miwako. Asal dia sibuk nak rapat dengan Ren aku? Kesian kat Yuka. Aku forever hate Miwako. Lepastu, asal lepas Ren selamatkan Yuka, Ren marah Yuka? Kesian Yuka, Ren kenapa kau layan Yuka macam tu. Miwako kau layan baik-baik, tapi Yuka, kau marah pulak. Haish, Yuka tu kakak aku tahu tak? Ok dah stop.


Eh tengok gambar kat atas ni. Ahhhhh diorang ni selalu buat aku cair ;AAA; Dear Woohyun, please stop buat muka comel hang tu, aku mesti melt kalau kau buat muka. Ah seriously. Myungsoo pun sama, mata hang tu *O* Asal comel sangat? Tsk. Btw, kalau korang berkesempatan, tekanlah navi 'about' aku tu. Ada something dalam tu, yang pasti bukan hantu. Manusia la. Manusia yang comel.

Seperti yang aku cakap tadi, aku tak ada idea nak update blog sebab tu title aku macam tu. So, sekarang memang otak dah blank and tak tahu nak cakap apa dah dalam post kali ni. Btw, novel Suami Aku Ustaz tu best ^O^ Banyak jugaklah yang aku dapat dalam novel tu, siap ada bagi tazkirah free je. Tapi Lisa dengan ustaz tu sweet oh. K aku dengki. Annyeong.

No comments:

Post a Comment