05 August 2012

Hot Gimmick

Assalamualaikum and annyeong guise .
Long time no see kan .__. Aku sibuk dengan PBS and... twitter. Lol, k blog hang jangan kecik hati sebab aku tak update. Lmao. Haritu kertas PBS Sivik aku hilang. Aku rasa cuak _masa tu but... semalam baru aku jumpa. Aku jumpa dalam fail sijil-sijil aku. Bila masa pulak aku ada letak kertas PBS dalam tu? ;_; Sekarang kertas tu dah ada ditangan cikgu. Fuh, alhamdulillah.

Eh tengok tajuk post kali ni. Macam pelik je kan? Fyi, aku baru lepas pinjam novel Aida, tajuk dia Hot Gimmick. Aku baru berjinak-jinak nak baca novel remaja ni. Nampak sangat aku ni ketinggalan kan?  Lmao. Novel tu best! Harizd dengan Asya selalu je gaduh ;_; Actually aku belum 100% siap baca novel tu, aku baru 45% kot. Budak baru 'belajar' baca novel lah katakan.

Tumblr_m80nhivud91ragik9o1_500_large

Gambar kat atas tak ada kaitan pun dengan post kali ini ;_; Tadi aku tengah cari gambar anime, and terjumpa gambar ni so aku letak jelah. Lmao. Comel pulak aku tengok gambar ni punya effects. Blog aku, aku dah tukar url, aku dah tukar ke blogskins. Kalau korang tak perasan memang mata korang ada masalah. Seriously, bila aku pakai denim and whatsoever, aku rasa macam tak ada semangat nak berblogging. Lol, skema gila.

Sejak dua menjak ni, aku suka sangat baca fanfics. Entah kenapa, tambah-tambah lagi kalau ada L, Woohyun, Sehun and Luhan. Kya! ;_; I don't know why, lepas baca SEMUA fanfics kak Nana, aku jadi minat diorang. Em, aku rasa post kali ini pendek je, sebab aku pun dah macam merapu je dalam post ni. Lagipun tujuan aku post ni just sebab nak cakap yang aku pinjam novel Aida je. Lmao. 
Annyeong.
Entah kali ke berapa dah aku edit-edit entry ni .__.

No comments:

Post a Comment