17 January 2013

gda ._.


assalamualaikum and annyeong guise ;A;
korang semua dah tahu kan gda dah habis tapi dekat twitter masih trending? ;-; aku tak pasti sekarang ni trending lagi or tak ;~; benci aku benci gda. tapi alhamdulillah sebab 12 aliens tu balik semalam kalau tak memang mental breakdown aku tak habis ._. ada rumor cakap lima hari diorang stay kat sini, tapi dalam masa yang sama diorang kena pergi ke philipine ke kat mana aku tak ingat ._. tapi tengok-tengok diorang duduk kat sini sekejap je ;A; oh okay whtvr. semalam aku ada tengok gif exo dekat airport, tak pasti airport mana duh ._. tapi ada moment baeklu hahahahahahahahhahaah aku suka gila babun ;A;

lepas tu ofc lah kan moment hunhan. lepas tu yang aku paling tak sangka ni, moment kyungsoo aka do dengan luhan kya diorang berdua sangatlah comel k ;A; oh haritu birthday kyungsoo and kai, aku tak sempat nak buat post kat blog ni, so aku just wish and upload posters dekat twitter ;A; oh ya, lepas tu yang masa exo naik skytrain tu omg. hahahah kris and chanyeol kena tunduk masa nak masuk dalam benda alah tu. nampak sangat diorang tu sangat tinggi ;A; asmaa' tadi suruh aku masukkan video exo perform dekat gda. okay asmaa' okay ;A; aku paling suka masa diorang perform we are the future tu. ohbaeklu ada ;A; nah ambik ;A;



k annyeong ;~;

No comments:

Post a Comment