30 January 2013

babyfaces...

assalamualaikum and annyeong guise...
hmm maybe post ni tak bergambar sebab aku rasa macam nak buat post panjang ._. entah kenapa lol ._. tadi aku baru lepas stalk exo dekat mbc idol star olympics hahaha yang luhan duduk bersimpuh and then nampak spender dia warna pink tu awwww ♥ hehehehehe then yang masa si tao pergi sepak suho punya butt ha ha ha ._. lawak. masa tengah syok layan video diorang tu aku ada ternampak sorang ni dia comment dekat satu video. aku tak pasti video yang mana satu but yeah here;
"luhan was a football player during school who everyone envied. he won against an athlete "in going all out" and won bronze in hurdles. he's' definitely the athletic type and not just a pretty face".
so daripada apa yang dia cakap tu aku mula buat kesimpulan macam ni "lelaki comel tak semestinya tak kuat" so yeah. sebab tu aku boleh jadi kpoppers. sebab aku tahu walaupun diorang comel tahap babun diorang still lelaki. tak kan perempuan je kot yang boleh jadi comel. if lelaki, kena jadi macho? macam tu? ahahaha whtvr ni just pendapat aku jelah ._. nanti tak payah nak komen kutuk bagai. puih. bias(s) aku, aku rasa semuanya babyfaces je ahahahah eh tapi memang k-idols muka babyfaces pun. wth u nurinrinrinrinrin.

eh jap tadi round-round twitter, tapi aku tak tweet pun. ada satu gambar ni aku rasa tao and suho. omg gambar tu... i bet if amalin tengok mahu dia mengamuk sebab jealous dengan tao ahahahaha ._.v aku nak tunjuk dekat dia tapi entah bila dia boleh online, dia terdelete email twitter or macam mana entah tak berapa faham sebenarnya ;u; lepas tu aku ada tengok hunhan ni bersweet-sweet dikhalayak ramai ._. duh diorang ni lebih daripada pasangan yang bercinta je duh wae, aku jealous ni ahahaha, lawak.

ljoe pun cute jugak act omomomomomomomo ahahahahaha ._. pendek tu lol. ada jugak aku tengok gambar dia dengan chanyeol duk bersalaman *eh* diorang bersalam ke? kind of. aku nak cakap satu benda ni walaupun benda ni dah lama, tapi takdelah lama sangat. aku nak cakap yang aku suka time exo perform lagu we are the future tu, luhan punya korean gila daebak aku suka. then sebab ada baekhyun and sehun sdghsdahdad ahahahhahaha k gila ._.

tiap-tiap hari mesti buka video tu ahahahah ._. ajikaji urin blablabla lol ._. aih nota bab satu sejarah aku belum siap. esok tak belajar sebab sambutan maulidur rasul uyeah. belajar sebelum rehat je. sebelum rehat tu aku ada subjek kh tiga masa straight sampai rehat so tak beratlah beg aku uyeay. lepas tu esok aku ambik duit seratus hengget tu ._. baru dapat lolol. pakai baju batik, first time ni bro. well baju tu selesa kot. tak sabar nak pakai esok. hmm k annyeong

1 comment:

  1. aigooo..you're still 13 ?? OHM yeah !! im older than you ! i'm 14 1 month ! wkwkw aahahahaha.. where's the pic ?? my twitter account has fixed by you ! thanks !

    ReplyDelete