10 January 2013

wae?

assalamualaikum and annyeong guise v__v
banyak sangat benda yang nak kena aku selesaikan tahun ni ._. homework, folio, pbs. ugh stress tahu tak. tambah dengan sekolah aku tu, peraturan bukan main ketat tahap dan kuasa 10000. liquid paper dah tak boleh nak guna. kalau tak, cikgu akan rampas ;-; dalam benda yang aku kena selesaikan tu pulak gda yang datang bertandang untuk buat aku panas ._. mohon twitterians takpayah dok trending kan gda tu, aku benci. mental breakdown semua ;-;

satu lagi, hahaha aku memang tak suka if ada orang tiru cara aku. aku sangat tak suka ;A; oh ya, 12 january ni birthday si owl yang comel kyungsoo ahhhhhh. lepas tu 14 january birthday kai. wah wah kaisoo ni memang ada jodoh la ;A; dengar kata exo sampai malaysia 14 january eh? tolong jangan cakap kai nak sambut birthday dia kat sini, no pls ._. tadi aku keluar beli barang-barang yang perlu dibeli ._. letih penat semua ada. pastu aku ada beli epop jugak /angkat kening/

balik tadi buka twitter, check mention. lepas tu tengok ainssa dengan amalin duk mengumpat pasal aku cis ;-; sorrylah eh ainssa, amalin ;-; aku bukan taknak online tapi masa tu tak mengizinkan ceh. asmaa' ni memang tak balik lagi eh minggu ni? tiga minggu tu beb. dasyat ah sekolah dia. baru je ingat nak tidur lewat-lewat malam ni. nampaknya macam takjadi lah pulak. eh dengar kata myungsoo ada dalam running man eh? i loike. den tak sabar, tak sabar wkwkwk k annyeong.

 

No comments:

Post a Comment