10 January 2013

setelah sekian lama \o/

assalamualaikum and annyeong guise ;A;
dah lama kot aku tak jumpa korang ;u; almaklumlah sekarang ni sekolah dah buka, homework tiap-tiap hari ada ._. bm kena buat pembentangan, pjk kena buat folio apa entah ;-; sobs. lepas tu sekarang ni peraturan sekolah aku makin lama makin ketat. wajib pakai baju batik setiap hari khamis, baju ko setiap hari rabu. fyi, aku dapat jadi briged tahun ni, aku baru je dilantik. dengar kata diorang tak cukup orang, aku try je sebab si syafiqah ni yang suruh ;n; alhamdulillah aku dapat, pinkeu pinkeu ;A; baju dia warna pink u know ;n;

banyak pulak baju kena jahit lol ._. oyeah, maybe aku akan bagi freebies skin aku yang lepas kot. di atas permintaan cik arifaa ni ._. dia takde pulak cakap dekat aku, dia pergi cakap dengan amalin ;-; ish ish malu dengan saya ke? wkwkwkwkwk. skin tu simple je kot. sabar eh, den nak edit sikit bagi code-code tu tak berterabur. codes skin aku memang terabur tau, sebab aku takde pulak rancang nak bagi freebies lol. k whatever just tunggu kemunculan skin tu ;A; aku jealous tengok blog kak nazihah, sangat awesome. jealous to the max ;u; 

fyi, aku naik kelas ;n; walaupun tak naik banyak tapi aku bersyukur lololol, eh betullah ;A; aku ada sorang kawan ni, akak dia ajak dia pergi gda. mula-mula dia nak lepas tu teringat pasal sekolah, terus tak jadi pergi ;u; kakak dia tu memang comfirm pergi gda ;n; untunglah kan? ;~; tiket gda tu dah habis kan? \o/ siapalah yang kaya sangat tu? ;-; aku guna lowercase okay, sorry. taktahu kenapa ;-; aku takleh nak fangirl dalam kelas sebab kpoppers dalam kelas aku semuanya aku tak rapat ;-; nanti aku rapat-rapatkan diri dengan diorang ;A; awak tegur saya, saya tegur awak, hahaha k annyeong.

No comments:

Post a Comment