26 January 2013

sotd? gomawo

assalamualaikum and annyeong guise \o/
harini fuyyoh skin aku yang haritu, sotd. mesti korang tertanya-tanya kan, sejak bila pulak aku masukkan skin tu dekat blogskins. haritu (24 januari) si arifa aka school mate aku ni dia pergi contributed skin aku dekat blogskins. tup-tup pagi semalam dia mention cakap skin aku sotd memang terkejut beruklah aku lolol ._. ada ke skin macam tu boleh jadi sotd ;-; apa-apa pun, thanks to arifa sebab contributed skin tu ahahahaha ._. nak tengok skin tu sila klik sini. omo aigoo aku tak percaya duh ._. walaupun dia cakap ada yang copy skin tu, ahahaha lantak ._. tapi aku still marah lol

arifa den minta maaf eh sebab lambat update blog pasal sotd ._. i bet dia dah dekat asrama sekarang ni ;A; esok tunggulah penangan dariku arifa. hahaha penangan apa je, aku nak tegur dia je pun lol. dari pagi tadi aku duduk dalam kereta pergi kenduri dekat kemaman, then sampai kelantan dalam pukul 6 lebih, penat gila ;-; esok aku rasa macam tak nak pergi sekolah je sebab esok kena balik dengan mak saudara aku, balik lewat pft -.- tadi buka tumblr then nampak satu gambar luhan lifted dia punya jacket omg omg omg omg omg omg omg omg omg~



lepas tu aku stalk exo m sekejap. rupanya dia tengah buat performance dekat cctv network spring festival. idk dekat mana -.- tapi time rehearsal tu omo luhan dengan baju dia omo comel gila aku nak dua-dua ouo boleh boleh? lololol k gila ._. tadi aku baru perasan tumblr dah jadi semakin comel =3= kalau nak tahu kecomellan dia kat mana, korang tengoklah sendiri aku malas nak printscreen hahahahah k kejamnya ;A; actually aku nak tukar skin tapi masa tak mengizinkan. homework pun berlambak lagi, tapi lantak situlah. hmm k, sampai sini je kot, annyeong ;n;

No comments:

Post a Comment