28 December 2012

aku update sebab asmaa'


Assalamualaikum and annyeong guise ;____;
Okay aku tahu sekarang ni asmaa' ada dalam kereta. Dia tengah on the way nak pergi sekolah dia, aku tahu ._. Sorry asmaa' sebab aku lama tak update blog ni, sorry readers, followers semua. Aku tak tahu nak update apa, otak blank macam apa entah ._. Oh ya, asmaa' dah kena pergi sekolah dia sebab ada kem apa entah aku tak tahu. Tadi aku online check cbox then adalah sorang manusia yang bernama 'human' suruh update blog. Aku tahu tu asmaa' sebab nama twitter dia pun human. Nah tekan sini. Aku cam sangat tu asmaa' -.-' selalu je ada uuu kat belakang lewls ._.v Korang memang tak perasan eh aku ada cbox? Or blog aku memang takde pelawat? /sedih/ Nanti aku edit biar korang nampak dengan jelas pft ._. Okay abaikan.

Cuti kali ni memang best sebab dapat menggila dengan asmaa' and amalin. Dapat jugak aku gelak-gelak dengan diorang macam orang gila. Kat twitter pun aku selalu je menggila dengan diorang sampai pagi pft :p Mungkin asmaa' tak ada ni aku jarang tweet dekat acc twitter 'privacy' tu ._. wkwkwk korang bukannya tahu pun ._. Thanks ah asmaa' and amalin sebab menceriakan cuti tahun wuuu t^t Tetiba sedih bila aku tahu asmaa' kena pergi awal kat sekolah dia ._. Sekolah aku pun takde ah seawal macam sekolah dia ._. Awal tahun dah ada kem, gilos apa ._.

Semalam pergi rumah dia, aku and amalin buat bising wkwkwk. Kesian tuan rumah. Pastu godek gambar dekat tumblr, then nampak gambar exo member takde gigi ._. Aku apa lagi gelak tak ingat dunia la ._. Kalau abang or ayah asmaa' lalu masa tu, malu aku ofc ._.v Satu lagi aku nak cakap yang aku dah siap buat nota pai \o/ Aku siap dua minggu yang lalu. Homework ba aku belum siap. K kesah apa ._. Lepas ni mama ajak pergi tempah tudung ._. Duh baru nak tempah? Takpe tudung tahun lepas okay lagi. Actually, aku belum ready nak masuk sekolah ni. Buku tak balut lagi. Ohya, semalam ada kbs gayo daejun, live streaming aku tengok, kat kbs pun aku tengok ._.

Semalam aku tidur pukul 2.30 am. Malam ni pun ada ._. Maknanya tiga hari beturut-turut aku tidur lewat ._. Tu pun if abah aku tak marah. Semalam pun aku terlolong ._. Maybe buka sekolah aku takde suara. Maybe ._. Mula-mula aku tengok running man sebab yang perform mula-mula tu aku tengok. Ada hara ._. Comelnya dia ;A; Hmph, okaylah nak bersiap pergi beli tudung ._. Aku malas act. Well yeah, ppyong~

"wo ai ni mei" hoping you'll see, what your love means to me

No comments:

Post a Comment